Monday, May 30, 2011

handmade summer bazaar




Mια υπέροχη πρόταση για τις 3,  4 και 5 του Ιούνη,  ιδιαίτερα αν σας αρέσουν τα πρωτότυπα και καλόγουστα χειροποίητα αντικείμενα.

Στο Θησείο,  σ ένα πολύ όμορφο χώρο,  και με πολλά workshops και παρουσιάσεις τεχνικών κατασκευής κοσμήματος ,  κατασκευής DIY και διακοσμητικών.

Η συμμετοχή ελεύθερη.

5 comments:

  1. Perfect! Thanks for sharing! :))

    ReplyDelete
  2. Ευχομαι να γινει κατι παρομοιο και στην πολη μας :)

    Καλη επιτυχια να εχει!!! Ακουγεται πολυ ενδιαφερον!

    ReplyDelete
  3. Έλα να πάμε...

    φιλίιιιιιιιιιιιιι

    ReplyDelete
  4. Τα απογεύματα στο Θησείο είναι το κάτι άλλο, όμορφη έκθεση!

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...