Saturday, December 17, 2011

το παιδί με το ποδήλατο







Tα παθήματα είναι μαθήματα και γίνονται τα σκαλοπατάκια που θα πατήσεις επάνω και θα μάθεις τη ζωή,  ιδιαίτερα όταν σου έχει απομείνει ο ένας γονιός κι αυτός αρνείται να παίξει το ρόλο του πατέρα!


H ερμηνεία του μικρού,  εξαιρετική!


7 comments:

  1. αξίζει δηλαδή;...την έχω βάλει μέρες στο μάτι... :) ψυχανεμίζομαι αν θα αξίζει, καλό ξημέρωμα!

    ReplyDelete
  2. Να τη δούμε, δηλαδή; Ας τη βάλουμε λοιπόν στην εορταστική λίστα...

    ReplyDelete
  3. @ roadartist

    για μενα ηταν πολυ καλη ταινια..

    ReplyDelete
  4. @ δειμε μου

    ετοιμαζεις λιστα με τα χριστουγεννιατικα δωρα στον εαυτο σου;

    ReplyDelete
  5. Τότε θα τη δούμε :)

    ReplyDelete
  6. Προβλήθηκε και στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου και είχε γίνει προσκύνημα. Ίσως να την προλάβω τώρα ;)

    ReplyDelete
  7. @ κοβω βολτες

    καλημερα

    κατι θυμαμαι :)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...