Tuesday, January 24, 2012

οι δύο αδερφές από την Πράγα





Συμβαίνει το εξής:
Έχω να κάνω κάτι ιατρικές εξετάσεις πρωί πρωί..  τίποτα ιδιαίτερο,  τυπικά και συνηθισμένα πράγματα αλλά έλα που μου κόβονται τα πόδια κάθε φορά,  σκέψου να πήγαινα και με συμπτώματα δηλαδή..  τεςπα,  αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάθε φορά που μπαίνω σε μια τέτοια διαδικασία..  υπόσχομαι στον εαυτό μου δωράκι,  συνήθως είναι μια συνάντηση με κάποια καλή φίλη για μια γερή δόση ζεστής σοκολάτας με μπόλικη τρούφα και σαντιγύ και κουβέντα μέχρι τελικής πτώσης..

Σήμερα όμως δε προλάβαινα ούτε για καφέ,  ούτε για σοκολάτα,  ούτε για καλή παρεούλα,  έτσι κέρασα τον εαυτό μου τις ''δύο αδερφές από την Πράγα''.  Υπόγειο το βιβλιοπωλείο,  μυρωδιά χαρτιού και μελάνης.  Μου άρεσε πολύ το εξώφυλλο του βιβλίου,  διακοσμημένο με πορτραίτο της  Laura Knight  ζωγραφισμένο από τον Harold Knight.   Μετάφραση από την Ρένα Παπαδάκη.  Εκδόσεις Πόλις.  Συγγραφέας ο Γάλλος Ζερόμ Γκαρσέν.

Ρίχνοντας μια βιαστική ματιά είδα το ξεκινάει με ένα γράμμα.  Ποιός το γράφει και σε ποιόν απεθύνεται δε ξέρω.  Μ΄αρέσουν όμως τα γράμματα.  Με μεταφέρουν σε άλλες εποχές.  Και νομίζω πως στον γραπτό λόγο κρύβονται οι μεγαλύτερες αλήθειες.  Ή τα πιό μεγάλα ψέμματα.  Με λίγα λόγια στα γραπτό λόγο εκμυστηρευόμαστε ότι πιθανόν να μη καταφέρουμε ποτέ να ξεστομίσουμε στον προφορικό.

''Μικρό μου κάθαρμα,
όπως βλέπεις δε σε ξέχασα..''  έτσι ξεκινά.. και με γεμίζει ερωτηματικά..




_________________________________________________________



Το βιβλίο χωρίζεται σε 20 κεφάλαια..  σκεφτόμουν ότι μπορούμε να το τελειώσουμε σε 15 μέρες,  είναι μικρό περίπου δέκα σελίδες διάβασμα τη μέρα..  δίνουμε περιθώρια αν χρειαστούμε περισσότερες μέρες αν και δε νομίζω.

λέω πως μέχρι την παρασκευή θα τα έχουμε όλοι στα χέρια μας τα βιβλία..  αν είναι διαφορετικά το συζητάμε..

γράψτε πως έφτασε στα χέρια σας το βιβλίο,  περιγραφές,  συναισθήματα,  φωτογραφίες..  εγώ τράβηξα με την pocket της κόρης μου τη φωτογραφία που έβαλα στην ανάρτηση..  εννοείται πως θα σας κουράσω με το σκυλάκι μου..  πως το λένε αυτό το ''καινούργιο κοσκινάκι μου και που να κρεμάσω''.. εε κάπως έτσι   lol

περιμένω φωτογραφίες στο e-mail μου selinicreations(παπάκι)yahoo.gr



13 comments:

  1. Αχ αυτη η φατσα ειναι το σκυλακι σου;;;; Απιθανο ειναι :):):):)

    Ελεγα να το παραγγειλω, αλλα μου εβαλες φυτιλια και θα πεταχτω αυριο στην Θερμη να το αγορασω. Ελπιζω να το βρω.

    Τα γραμματα μου αρεσουν κι εμενα. Εχω παρατηρησει οτι στη ζωη μου αρεσουν οι προσωπικοτητες που γραφουν :)

    Ανυπομωνω.... :)

    xxxxxxxxxx

    ReplyDelete
  2. Στην απογευματινή μου βόλτα με τον σκυλάκο μου κι εγώ εννοείται δεν το βρήκα στον Ελευθερουδάκη που βρίσκεται κοντά μου...
    για να είμαι ειλικρινής, το θέλω κι εγώ άμεσα!!!
    έτσι θα το αναζητήσω από αλλού!!!
    αύριο ελπίζω... ανυπομονώ!!
    Διάβασα κριτικές του βιβλίου στο net... μοιάζει συναρπαστικό!
    έχοντας ζήσει και πολλά χρόνια στο Παρίσι νομίζω θα σε παρασύρει....

    ReplyDelete
  3. Την Χνούδη βλέπουμε στη φωτό;;; αααα ζήλεψα τώρα... θα πάρεις και τον δικό μου στο μεήλ...

    ReplyDelete
  4. @ dee dee

    προς το παρον αυτη η φατσα που μεγαλωνει μερα με τη μερα ολο και πιο πολυ.. ολο σκερτσα ειναι χεχε

    σκεψου οταν φτασει το μισο μετρο υψος :-D

    τα πιο σπουδαια πραγματα εχουν ειπωθει μεσα απο γραμματα

    ReplyDelete
  5. @ μαριελα

    παριζιανικη, καλλιτεχνικη ατμοσφαιρα !!!

    να χαιρεσαι το σκυλακι σου!

    χνουδι ειναι στο τριχωμα αλλα το ονομα το αλλαξαμε και το καναμε bonnie που ειναι πιο ευχρηστο :)

    περιμενω στο μεηλ

    ReplyDelete
  6. εμένα σκυλάκι δεν μου βρίσκεται και σας ζηλεύω,
    κάποτε είχα αλλά πάνε πολλά χρόνια από τότε
    να το χαίρεσαι καρδούλα μου

    περιμένω το βιβλίο, πιθανόν αύριο ή το πολύ μεθαύριο, μόνο που εγώ δεν θα μπορώ να περιγράψω την ατμόσφαιρα βιβλιοπωλείου διότι η παραγγελία είναι μέσω e-shop και η παραλαβή θα γίνει από το εδώ κατάστημα του e-shop που κάθε άλλο παρά "άρωμα" βιβλίων έχει

    ας είναι όμως, εγώ θα περιγράψω το "πρώτο βλέμμα" πάνω του και την μυρωδιά του χαρτιού του

    ανυπομονώ

    καληνύχτα

    ReplyDelete
  7. Καλημέρα.
    πάω να ρωτήσω στο κοντινό μου βιβλιοπωλείο. αν δεν το 'χει στο μακρινό. κάπου θα το βρω!
    η μόνη ένσταση που έχω είναι για τον τίτλο. η λέξη αδερψός αδερφή είναι ιδιωματική λέξη που για κάποιο λόφο έχει επικρατήσει παραγκωνίζοντας την σωστή λέξη που είναι αδελφός κι αδελφή κι έχει τη σημασία αυτός που έχει βγει απ την ίδια κοιλιά α(αυτή τη φορά προσθετικό)+ δέλφις (κοιλιά).
    αλλά έτσι είναι. βγάζουμε τα μάτια μας με τα ίδια μας τα χέρια...
    βιβλιαράκι μικρό. ό,τι πρέπει για το Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
  8. το πήρα
    το πήρα!
    εντάξει, γκρίνιαξα αλλά να που το βιβλίο είναι σωστότατο!
    ΟΙ ΔΥΟ ΑΔΕΛΦΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΑ
    είναι ο τίτλος.
    πάρα πολύ ωραία!
    καλό μεσημέρι.

    ReplyDelete
  9. @ summertimes blues

    εχεις δικιο.. ο τιλος του βιβλιου ειναι ''οι δυο αδεΛφες της Πραγας''

    ειχα την εντυπωση οτι αδερφος και αδελφος εχουν την ιδια εννοια και μαλιστα ψαχνοντας στο λεξικο μου (παπυρος λαρους) βλεπω οτι συμφωνει μαζι μου..


    ωστε το αγορασες;;; παρα πολυ ομορφα.. τα λεμε λοιπον..

    ReplyDelete
  10. Απίστευτο κουκλί το σκυλάκι σου, θέλω ένα τέτοιοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο ολόιδιοοοοοοοοοο όμως!!! :)
    Τρέχω απίστευτα αυτές τις μέρες, παράλληλα διαβάζω τον σαραμάγκου και έχω να με περιμένουν κάμποσα, ελπίζω να προλάβω να περάσω να το πάρω από κάποιο βιβλιοπωλείο, μα δε ξέρω αν προλαβαίνω τώρα...να συμμετάσχω.

    ReplyDelete
  11. ...και το άρχισα!
    ουδέν σχόλιον ακόμη. χι χι.
    λοιπόν το στόρυ τώρα.
    ΔΕΝ το αγόρασα. καθώς ξέρετε ή αν δεν ξέρετε σας το λέω για τα προς το ζην κάνω μαθήματα πιάνου. έτσι λοιπόν, είχα μάθημα μ ένα μεγάλο μαθητή με τον οποίο είμαστε και πολύ φίλοι. και του έλεγα με μεγάλο ενθουσιασμό για το γεγονός ότι θα πάρουμε ένα βιβλίο και θα το διαβάσουμε και πόσο μ αρέσει η ιδέα. έτσι λοιπόν, πετάχτηκε να τσεκάρει αν υπάρχει στο πλησιέστερο βιβλιοπωλείο και μου ήρθε με μια σακουλίτσα!! τέλειο;
    καλό βραδάκι!

    ReplyDelete
  12. @ roadartist

    το σκυλακι μου και καθε σκυλακι θελει απιστευτη υπομονη και ανεχεια.. αλλα οκ σου επιστρεφει τα παντα ;)

    προλαβαινεις αραγε; τι λες;;; μια μικρη προσπαθεια ακομη;

    ReplyDelete
  13. @ summertime

    κατι περισσοτερο απο τελειο.. ειναι σα δυο σε ενα.. και ενα βιβλιο αγκαλια και ενα δωρακι απο καλο φιλο στα χερια ;)

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...