Wednesday, March 28, 2012

the artist


13 comments:

  1. ΥΠΕΡΟΧΟ ΦΙΛΜ!

    Υ ΠΕ ΡΟ ΧΟ !!!!!!

    ReplyDelete
  2. ξερεις τι μου αρεσε παρα πολυ; αυτη η αισιοδοξη πλευρα της ζωης.. πως οσο κι αν πεσεις χαμηλα καποια στιγμη, συντομα.. ξαναβγαινεις στην επιφανεια..

    και ακομη κατι.. τα προσωπα των πρωταγωνιστων που οχι μονο πλημμυριζαν την οθονη αλλα την προσπερνουσαν..

    δυο ωρες ασπρομαυρη εικονα χωρις φωνη.. σχεδον με ενοχλησε ο ''θορυβος / φωνή / ήχος'' στο τελος, τοση ηταν η απολαυση :)

    YPEROXH TAINIA!

    ReplyDelete
  3. Δεν την είδα, αλλά σίγουρα θα τη δω...

    ReplyDelete
  4. Καινουρια ταινια ασπρομαυρη χωρις λογια;; Φαινεται υπεροχη. Και φαινονται ακρως εκφραστικα τα προσωπα των πρωταγωνιστων!

    ReplyDelete
  5. Ακόμη να την δω...:((
    Απολαμβάνω όμως το ότι σου άρεσε...;)
    *ψτ...ξεκινά γαλλόφωνο κινηματογραφικό φεστιβάλ. Ψήνεσαι??

    ReplyDelete
  6. Μου άρεσε πάρα πολυυυυυυυυ :)
    Υγ και τι σκυλάκι ε; :)

    ReplyDelete
  7. αν και το τέλος μου φάνηκε κάπως γλυκανάλατο θεωρώ πως είναι μια ταινία που κρατάει το θεατή απ την αρχή ως το τέλος αν και είναι γυρισμένη σε ντεμοντέ πρότυπα.
    άξιζε τα βραβεία της.
    Η Bérénice Bejo γοητευτικότατη.
    φιλάκι.

    ReplyDelete
  8. @ deime μου

    προκειται για μια πολυ ταινια!

    ReplyDelete
  9. @ dee dee

    πηρε και καποια oscar οχι αδικως !

    ReplyDelete
  10. @ κοβω βολτες

    ευτυχως το απολαυσα κι εγω :)

    οι γαλλικες ταινιες ειναι απολυτα αγαπημενες!

    ReplyDelete
  11. @ roadartist

    και οι τρεις ηταν ολα τα λεφτα!

    ReplyDelete
  12. @ summertime

    ακριβως ετσι.. εξαιρετικη !!!!

    ReplyDelete
  13. Και κάτι που διάβασα τώρα και το μοιράζομαι εδώ, είναι ότι στο φεστιβάλ γαλλόφωνου σινεμά το Σάββατο 31 Μαρτίου στις 8.30 μ.μ. προβάλλεται στο Ολύμπιον (Παύλος Ζάννας) η βωβή ταινία του Σαρλ Βανέλ "Μέσα στη νύχτα" (1929) με μουσική συνοδεία από τον Γάλλο πιανίστα Καρόλ Μπεφά. Έτσι μπορείς να γευτείς λίγο ακόμη την εμπειρία του βωβού ασπρόμαυρου σινεμά...;)
    *δυστυχώς Σάββατο εγώ θα είμαι Λάρισα. Να πας και να μου πεις, ναι?

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...