Monday, December 17, 2012

είναι;




Nα προλάβω να νιώσω..  ότι είναι Χριστούγεννα!

4 comments:

  1. φυσικα και ειναι!!!
    καλες γιορτες να εχεις!! :)

    ReplyDelete
  2. ημερολογιακά μπορεί...
    μα πως να το νοιώσουμε;

    ReplyDelete
  3. Φεγγάρι μου, εσύ κουβαλάς τη λάμψη των Χριστουγέννων μέσα σου. Τα περιμένεις σαν παιδί. Οπότε,πώς να μην είναι; Να το πιστέψεις και να αφεθείς χρειάζεται...;)

    *πότε θα φωτογραφήσουμε μαζί τα στολισμένα λαμπιόνια?

    ReplyDelete
  4. Είναι όπως πάντα.. Καλά Χριστούγεννα Φεγγάρι μου!

    ReplyDelete

μονοκατοικίες

  Σκεφτόμουν,  πόσο ωραία θα ήταν να μην υπήρχαν στην πόλη μας πολυκατοικίες,  να ζούσαμε σε μονοκατοικίες και τριγύρω να υπήρχαν ψηλά και μ...