Monday, April 08, 2013

ένα δωμάτιο γεμάτο νερό





Εκείνο το βράδυ,  το δωμάτιο είχε γεμίσει ως επάνω νερό..
Κοιμόταν και τον σκούντηξα..  θέλω να σου πω..
Έβγαλα ότι είχα και δεν είχα..
Το πρόσωπο μου ήταν καθαρό..
Έκλαιγα..
Όλο το κορμί μου έτσουζε από πείσμα,  ενοχές και θέλω..
Είπα ''θα φύγω''..

Με άκουσε σαν ήδη να ήξερε..
Ή σα να μην ήθελε να πιστέψει..

Μετά;
Κοιμήθηκε..
Δεν μπόρεσα ποτέ να φανταστώ τα όνειρα του..
έβλεπε;  δεν έβλεπε;

Το νερό σιγά σιγά σώθηκε
Σα να έχεις μια γεμάτη κατσαρόλα ξεχασμένη στη φωτιά..

Εγώ;
Ακόμη εδώ..

4 comments:

  1. Μπορεί να μην "ήθελες" να "φύγεις".....

    ReplyDelete
  2. @ ολα ειναι πιθανα me (maria)

    ReplyDelete
  3. Αυτη η ελευθερια της επιλογης μας, γινεται ανυποφορη καποιες στιγμες, ετσι; :)

    Καλημερα φεγγαρενια μου

    ReplyDelete

όχι πιά

Κάποιος με ρώτησε αν σε ξέρω.  Χιλιάδες αναμνήσεις πέρασαν από το μυαλό μου..  Την ώρα που του απαντούσα ''όχι πιά''   *Από...