Friday, April 26, 2013

paris





Η κινητήρια δύναμη είναι ο έρωτας!
Να διαλύσεις,  να ξαναφτιάξεις,
να ονειρευτείς,  να διεκδικήσεις,
να πατήσεις,  να απαιτήσεις,
να αψηφήσεις,  να τρέξεις,
να μηδενίσεις..

Η λογική μόνο φραγμούς βάζει..  κι αναιρεί τον έρωτα..  οπότε μη συγκρίνεις ανόμιες καταστάσεις και πράγματα,  το τι θα έκανες τότε και το πόσο κομμάτι του εαυτού σου θα έδινες,  καμμία σχέση με το σήμερα !
Ό,τι πρόλαβες..

2 comments:

  1. ή και ότι προλαβαίνεις;;;;

    ReplyDelete
  2. @ γιωργο

    για την επομενη φορα ναι.. οτι προλαβαινεις :)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...