Tuesday, July 30, 2013

α γ ά π η





Λες τελικά να φοβόμαστε από λάθος;
Και να 'ναι ο ανταγωνισμός μια στραβή κίνηση;

Κι  η  α γ ά π η  να ΄ναι το μυστικό;

6 comments:

  1. καλοκαιρινοί ρεμβασμοί...

    ReplyDelete
  2. Μα μόνο η αγάπη είναι η απάντηση !
    Μυστικό δεν είναι...Θέλουν και το αγνοούν οι άνθρωποι...ίσως από κεκτημένη ταχύτητα!

    ReplyDelete
  3. @ μαγισσουλα μου
    δυσκολο ετσι οπως μας εχουν μαθει

    αλλα αν θελεις ολα γινονται σωστα;

    ReplyDelete
  4. @ airis

    το εχω σκεφτει πολλες φορες
    μας εμαθαν να επιβιωνουμε
    οχι να αγαπαμε :)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...