Wednesday, July 31, 2013

αποχαιρετισμοί





Επέστρεψα με μια λύπη σήμερα..

..να είναι που ο Ιούλιος μ΄αποχαιρετά;

2 comments:

  1. Χμ... εγώ θα σου ευχηθώ να ξυπνήσεις με μια χαρά το πρωί και να 'ναι ο Αύγουστος που σε καλωσορίζει!! :)
    Να περνάς όμορφα κοριτσάκι μου. Φιλάκια πολλά.

    ReplyDelete
  2. μαρινακι λατρευω τη θετικη σου σκεψη.. ακολουθω

    φιλια πολλα

    καλο μηνα :)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...