''Ενα φλιτζάνι καφές, ένα τσιγάρο που καπνίζεις και το άρωμά του σε διαπερνά, τα μάτια μισόκλειστα μέσα στο ημίφως του δωματίου... Δεν θέλω τίποτε άλλο από τη ζωή εκτός από τα όνειρά μου και αυτό... Λίγο είναι; Δεν ξέρω. Μήπως ξέρω τι είναι λίγο και τι πολύ;'' Φερνάντο Πεσσόα
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...
Λόγια όμως και αντιδράσεις, που πηγάζουν απ' την καρδιά, δεν είναι ποτέ ασήμαντα...
ReplyDeleteΝα έχεις μια όμορφη ημέρα κουκλίτσα μου και να περνάς υπέροχα ότι και αν κάνεις.
μαρινακι τιποτα δεν ειναι τοσο ασημαντο αλλα ουτε και τοσο σημαντικο, ουσιωδες ομως;)
ReplyDelete:)