Thursday, August 01, 2013

Αύ[γουστο]ς





κόκκινος
ζουμερός
γευστικός
θαλασσένιος
αλμυρός
ανέμελος
καφτός
μυρωδάτος
γλυκός
γαλήνιος
φωτεινός
μελωδικός


αυτός που σου θυμίζει πως το μετά..  είναι Σεπτέμβρης με όλα τα επακόλουθα του..

3 comments:

  1. Υπέροχες αισθήσεις. Αλλά και το μετά, αυτό του Σεπτέμβρη, άλλο πράγμα...;)

    ReplyDelete
  2. @ ναι βολτιτσα μου; κι εγω το εχω παρει απο φοβο ;)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...