Thursday, August 15, 2013

ένα γατί πτώμα





Μικρή ανάπαυλα από το μπλε.  Γουργουρίζω σα χορτάτο γατί.
Τόσο δα ακόμη,  κι ανάμεσα μια μέρα ξεκούραση..

*

Έναν άνθρωπο να αναλαμβάνει τις ευθύνες του θέλω,  κάποιον που να μη κρύβετε πίσω από το μικρό του δαχτυλάκι,  που να μην λέει ''δεν ήμουν εγώ''..

*

Είμαι ένα παχουλό αλλά μαυρισμένο πτώμα..

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...