Tuesday, August 27, 2013

εσωστρέφεια





Αν ήταν να βαθμολογήσω το βάθος των σκέψεων μου από το ένα ως το δέκα,  τοποθετώντας στο ένα τις πιο βαθιές θα έλεγα ότι είναι κάπου κοντά στο δέκα και δεν θα τις αποκαλούσα ρηχές,  αλλά ''κλειστές''..

2 comments:

  1. Καμιά φορά οι σκέψεις μας θέλουν και καταφέρνουν να μένουν κρυφές. Μα συνήθως έχουν μεγαλύτερη σημασία απ' αυτές που αντέχουμε να δημοσιοποιήσουμε.
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ με το φεγγάρι να φωτίζει τα όνειρα σου!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. σιγουρα, το βαθος βαθος ειναι σημαντικοτερο απο την επιφανεια.. αλλα πως να φτασουμε εκει.. που εχουν σηκωθει τειχη και τειχη ;)

      καλο βραδυ μαρινακι μου :)

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...