Monday, October 14, 2013

Δευτέρα





Παρ' όλο που η μέρα σήμερα είχε πολλές μικρές γλυκές μπουκιές,  δεν ήταν ούτε γλυκιά,  ούτε ξινή,  ούτε στιφή,  ούτε πικρή..  ήταν άγευστη..

3 comments:

  1. Η δικη μου Δευτερα αρχισε ασχημα. Και πανω που ειχα δεχτει οτι, ενταξει, δεν γινεται να ειναι καθε Δευετρα ομορφη, απο το μεσημερι και μετα αρχισε να αλλαζει το χρωμα της :) Και εφυγε αφηνοντας μια γλυκα πισω της.

    Ευχομαι η Τριτη σου να ειναι με περισσοτερο χαρακτηρα :)
    Καλημερα

    ReplyDelete
  2. Εύχομαι η υπόλοιπη εβδομάδα σας ,να είναι σαν τα γλυκάκια στην φωτογραφία....

    Καλησπέρα σας αγαπητή...

    ReplyDelete
  3. ευχομαι κι εγω κι ελπιζω η υπολοιπη εβδομαδα να ειναι διαφορετικη.. αν και κατι ακουσα για βροχες; αυριο κ μεθαυριο!

    καλησπερα
    καλο βραδυ!

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...