Thursday, October 03, 2013

συναισθηματικά





Eε.. να..  θα ήθελα ένα βιβλίο που να μου πει πως σημασία δεν έχει παρά μόνο το ταξίδι..  και πως έρωτας ίσως να είναι ότι μένει αναλοίωτο στο χρόνο..

Αλλά όλο αστυνομικές περιπέτειες διαλέγω τελευταία..

6 comments:

  1. οταν θα βγει αυτο.. και οι σελίδες του δεν γεμίσουν λεκέδες απο καφε, και δακρυα..και μάθουμε να εκτιμούμε τα συναισθηματα τοτε ισως ολα οσα αξίζουν να μείνουν αναλλοίωτα στο χρονο χωρις μετάνοια.

    ReplyDelete
  2. Άραγε ο χρόνος αφήνει κάτι αναλλοίωτο; Χμ...
    Να περνάς όμορφα Φεγγαρένια μου.
    Φιλιά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. χχμμμ

      ισως ναι.. ισως οχι..

      Delete
  3. Δεν αξίζει τόσο το να σου το πει ένα βιβλίο, όσο το να σου το αποδείξει ένας άνθρωπος. Μείνε στις αστυνομικές περιπέτειες και ψάξε τον άνθρωπο ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. πανε χρονια που εχω παψει να ψαχνω ανθρωπους..

      μεσα μας ολα..

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...