Thursday, October 10, 2013

Catherine Deneuve - Toi jamais






Περίεργο. Κάτι συννεφιασμένα πρωινά να έρχονται κοπάδι τα όνειρα και να σε βρίσκουν ανύποπτο στο φως της μέρας.  Να έχει ρίγη το κορμί,  και μια ανεστίαστη ευχαρίστηση ο νους..

Θέλω να βρέξει..  οπωσδήποτε..  μια βροχή θα μου έφερνε τα νέα σου,  το νιώθω πως όλα είναι καλά!  Δεν θα μπορούσε διαφορετικά..




2 comments:

  1. 'Μια βροχή θα μου έφερνε νέα σου'...Πόσο μου άρεσε αυτή η φράση. Μου ξεκλείδωσε μια υποσυνείδητη πλευρά της αγάπης που έχω στη βροχή και δεν την είχα σκεφτεί ως τώρα. Ναι, όλα θα είναι καλά. Δε γίνεται αλλιώς...Με ή χωρίς βροχούλα...;)

    ReplyDelete
  2. χχμμ ακομη κι ενα συννεφο, ή οι ακτινες του φεγγαριου που ακομη κι αν βρισκομαστε σε αποσταση ειναι κατι που μπορουμε να το δουμε μαζι..

    πολλα φιλια κοριτσι!

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...