Tuesday, January 21, 2014

ελαφρότητα




Αχ από μόνο του αυτό..  τι ωραίο !!!

Δεν είναι ο
έρωτας που με μαγεύει,  είναι αυτή η ελαφρότητα..  αυτό το δε με μέλει κι η ξεγνοιασιά μέσα από τη σιγουριά του πόθου και της επιθυμίας..

No comments:

Post a Comment

μονοκατοικίες

  Σκεφτόμουν,  πόσο ωραία θα ήταν να μην υπήρχαν στην πόλη μας πολυκατοικίες,  να ζούσαμε σε μονοκατοικίες και τριγύρω να υπήρχαν ψηλά και μ...