Sunday, August 31, 2014

31/8






τελευταια Αυγουστιατικη μερα, σα να ξημερωνει Γεναρης μετα απο πρωτοχρονια αλλα στο αναποδο του - θαλασσα και ουρανος μαζι σε απολυτο μπλε, στην αμμουδια ρακετες, πολλες ρακετες κι ακομη πιο πολλα μπαλακια στη διαδρομη του περα - δωθε.. κορμια νεαρα και γυμνασμενα.. χαμογελα πονηρα.. παιχνιδια και αμμοπυργοι, ο ηλιος λιωνει μικροσκοπικες πλατες, ο ηλιος καιει, ο ηλιος τσουρουφλιζει, δεν ειναι αποχαιρετισμος αυτο.. ειναι σαν ''τι ομορφα που περναμε, ελα κατσε δεν περασε ακομη η ωρα'', κι εκεινο το ομορφο αγορι που το ονομα του ειναι ''καλοκαιρι'' ειπε ''φερε μπυρες θα κατσω πολυ ακομη''

1 comment:

  1. Μπορεί να μπήκε ο Σεπτέμβρης αλλά το καλοκαιράκι καλά κρατεί τουλάχιστο στις καρδιές μας... σιγά μην το αφήσουμε να φύγει τόσο γρήγορα, έτσι δεν είναι;
    Καλό μήνα με πολλά ακόμα καλοκαιρινά χαμόγελα!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...