Saturday, August 02, 2014

συνειδητά





Θα ήθελα να γράψω για δυό στίχους κι ένα παρελθόν
αλλά νιώθω μπροστά μου τόσο μέλλον..

και βιώνω ένα τόσο σημαντικό παρόν..
που δεν μου φτάνει ο χρόνος..

σ.β.

4 comments:

  1. Έτσι!
    Καλή Κυριακή λοιπόν!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! <3

    ReplyDelete
  2. MΠΡΆΒΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ ΜΟΥ.

    ReplyDelete
  3. :)

    Παρόν, παρόν, παρόν,
    παράδοξο,
    στο παρόν να προσπαθείς να διασώσεις παλιές φωτογραφίες...

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. εξαρταται με ποιο τροπο θα διαχειριστεις αυτη τη διασωση Αγγελε :D

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...