Thursday, February 19, 2015

χαρά







έτσι για τη χαρά..

2 comments:

  1. Τι τελεια φωτο! Θελνω να τα κλεψω ολα αυτα τα νηματα :)

    Καλο τριημερο ομορφη

    ReplyDelete
  2. απο οσους ανθρωπους εχω γνωρισει και μου αρεσαν εχω κρατησει κατι.. απο Εκεινο το ατομο κρατησα αυτο.. ''ετσι για τη χαρα'' και νομιζω ειναι το πιο σημαντικο, αυτο το να κανεις πραγματα για τη χαρα και μονο

    καλο τριημερο κοριτσι :)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...