Thursday, April 30, 2015

δεν θα πω τι δεν μ' αρέσει





1)  μ' αρέσει η φύση,  τώρα πια θα μπορούσα να ζήσω σ' αυτήν,  θα μπορούσα να ζήσω μακριά από την πόλη με αντίτιμο να βλέπω κάθε στιγμή τη θάλασσα και να πίνω τα καφεδάκια μου κάτω από ένα καταπράσινο σκιερό δέντρο
2) μ'  αρέσει το καινούργιο,  από το πιο μικρό ως το πιο μεγάλο,  τη βάση μου τη θέλω σταθερή,  στις ιδέες θέλω να κάνω βήματα
3)  μ'  αρέσουν οι άνθρωποι,  όσο πιο δυσκολονόητοι τόσο καλύτερα,  αν είναι και ανοιχτόμυαλοι το τέλειο
4)  μ΄ αρέσουν τα σκυλιά κι οι γάτες,  πολύ όμως,  έχω την ευτυχία να ζω με ένα σκυλί,  τις δε γάτες έχω τη χαρά να τις συναντώ οπουδήποτε και να τριγυρνάω..  τα σκυλιά είναι αγάπη,  οι γάτες είναι έρωτας
5)  μ'  αρέσουν τα βιβλία,  ιδιαίτερα όταν το mood το βιβλίου είναι όμοιο με το προσωπικό της εκάστοτε στιγμής
6)  μ'  αρέσει η γεύση του καφέ
7)  μ'  αρέσουν οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων και επενδύω σ' αυτές
8)  μ' αρέσει η ψυχολογία,  διαβάζω ό,τι κείμενο βρεθεί στα μάτια μου
9)  μ'  αρέσει να ψάχνω και να ψάχνομαι,  εσωτερικά κι εξωτερικά
10)  μ'  αρέσουν πολύ οι πολύωρες και ειλικρινείς κουβέντες με ανθρώπους που έχουν κάτι να πουν
11)  μ'  αρέσει να φτιάχνω πράγματα
12)  μ'  αρέσει να διαβάζω περιοδικά
13)  μ'  αρέσει να πλέκω,  είναι ψυχοθεραπευτικό
14)  μ'  αρέσει να γράφω,  οτιδήποτε
15)  μ'  αρέσει να βγάζω φωτογραφίες και να τις ρετουσάρω στο photoshop
16)  μ'  αρέσουν οι βόλτες κυρίως στην παραλία της πόλης μου
17)  μ'  αρέσουν τα γλυκά,  με πολύ ζάχαρη,  με λίγη ζάχαρη,  με σοκολάτα ή με κρέμα τα γλυκά είναι εθιστική κατάσταση
18)  μ'  αρέσει να ρισκάρω ή αλλιώς να ποντάρω σε μια ιδέα
19)  μ'  αρέσουν τα blogs,  τρελαίνομαι όταν διαβάζω καλές αναρτήσεις
20)  μ'  αρέσει το νερό..  εμφιαλωμένο,  πισίνας,  θάλασσας..  όσο πιο αλμυρό τόσο καλύτερα


η λίστα συνεχίζεται

13 comments:

  1. Καλημερίζω και εύχομαι μια καλή και όμορφη Πρωτομαγιά όπως την ποθείς!

    Μ’ αρέσει που αρχίζεις απαριθμώντας απ’ τα όσα σου αρέσουν, κι αν η λίστα συνεχιζεται, όπως γράφεις, θεωρώ πως καλά έκανες και δεν άρχισες απ’ όσα δεν σου αρέσουν γιατί υποθέτω θα ήταν μόνο δυο τρεις σειρές… Αν και με τη λογική θα ήταν το ίδιο μακροσκελής η λίστα διότι τα αντίθετα απ’ όσα αναφέρεις θα είναι αυτά που δεν σου αρέσουν και… δεν θα ήθελες να πεις… Στο έκανα δύσκολο, ε; Πέρασέ με στο 3, λοιπόν.

    Απ’ τα δικά μου «μ’ αρέσουν» θα αφαιρούσα σίγουρα το 13, είναι ευνόητο, τα «με πολύ ζάχαρη»… επίσης ευνόητο... το επιβάλλει η ηλικία… Τι άλλο?… θα περιμένω την επόμενη λίστα.

    Ζηλεύω, ομολογώ, που έχεις τη δυνατότητα χρήσης του Photoshop. Είναι το απωθημένο μου, οπότε για ρετουσάρισμα επινόησα άλλα πιο εύκολα…

    Καλή η ιδέα σου, μέσα απ’ αυτή ανακαλύπτουμε τον χαρακτήρα σου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στρατο καλησπερα, ειναι πολλα αυτα που δεν μ' αρεσουν αλλα ηθελα να επικεντρωσω επι τουτου στα θετικα - στο εισαι λοιπον; οι ανθρωποι για μενα πολλες φορες μοιαζουν με γριφοι, αλλοτε λυνονται ευκολα κι αλλοτε δυσκολα, λυπαμαι οταν δεν μπορω να λυσω ενα γριφο αλλα ειναι ωραια και η διαδικασια του παιχνιδιου..

      ωστε δεν πλεκεις ;) κι εγω σπανια θα ελεγα αλλα το εχω συχνα κατα νου σε περιπτωση αναγκης για ψυχοθεραπεια

      τη ζαχαρη πρεπει κι εγω να την ελατωσω - δεν παει αλλο

      κατι που μ αρεσει πολυ και ειναι μεγαλο κομματι της ζωης μου και ξεχασα να το γραψω ειναι οι ταινιες.. ο κινηματογραφος αντιθετα δεν αγαπω καθολου το θεατρο

      φωτογραφιες σπανια βγαζω πια οπως ενα διαστημα παλιοτερα, δε βρισκω το νοημα, δεν παω τα ταξιδια που θα ηθελα, δεν με βολευει η φωτογραφικη μου, μεγαλωσα, βαρηνα δε ξερω τι απο ολα αυτα αλλα θελω να το κραταω ακομη στα ''μου αρεσει μου'' μηπως και κατι αλλαξει
      στο photoshop κανω τα βασικα αλλα αυτο που μ αρεσει πιο πολυ ειναι οτι εχοντας δυο ιδιες φωτογραφιες τη μια πανω απο την αλλη σβηνω και κραταω ή αλλαζω μονο οτι θελω εγω..

      καλο ειναι να συνειδητοποιουμε τι μας αρεσει με παθος κατα καιρους, ετσι για να υπογραμμιζουμε την υπαρξη μας ε;

      καλο βραδυ

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Είναι τόσο καλό το που ξέρεις τι σ αρέσει...<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. εε να για αυτο κι εγω πιεσα το μυαλουδακι μου να θυμηθει τι μου αρεσει Ντινα μου ;)
      φιλια πολλα

      Delete
  4. Τι ωραία! Συμφωνούμε εντελώς στα 2, 4, 5, 6, 13 και φυσικά στο 17!

    Καλό μήνα Καρδούλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ωω πλεκετε κι εσεις κυρια Λουιζα αντι ψυχοθεραπειας;
      θα ηθελα αυτο το διαστημα να φτιαξω μια ζακετα με το βελονακι - για να δουμε ομως

      ο καφες ειναι εθισμος πια
      σκυλια γατες ερωτας

      αα και ταινιες πολλες, παρα πολλες ειδικα τωρα που δεν εχω μικρα παιδια και δεν εργαζομαι - τι καλα!

      καλο βραδυ

      Delete
    2. Θα τολμήσω να πω και το εξής: Ράβω και τα ρούχα μου τελευταίως... Καινούργιο σπορ, αλλά το αγαπώ!

      Delete
    3. αυτο πολυ μου αρεσε.. και το ζηλευω λιγουλακι - μ αρεσουν αυτα τα σπορ που αφορουν την εμφανιση και την ομορφια μας :)

      καλο βραδυ Λουιζα μου

      Delete
  5. μου αρέσει που είσαι μια σταθερή αξία και πάντα απολαμβάνω τις εικόνες και το λόγο σου.
    μη σταματήσεις

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλησπερα γλυκια μου melian
      εισαι κι εσυ για μενα μια σταθερη αξια ομως μου στερεις τη χαρα να σε χαιρομαι και δε σου το συγχωρω αυτο (γιατι αραγε; τοσες μεγαλες οι αλλαγες;)

      ομως παντα, οποτε θυμαμαι παλιους bloggers που περασαμε στιγμες και στιγμες μαζι ευχομαι οπου ειναι να ειναι καλα

      φιλια πολλα

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Μου αρέσουν τα περισσότερα απ΄ αυτά που σου αρέσουν, εξαιρώ τα περιοδικά, τα γατιά (εκτός απ' το δικό σου το γκριζούλι!) το καφέ, το φώτοσοπ και το πλέξιμο γιατί το έχω χορτάσει πολύ στη ζωή που!
    Πολύ καλά κάνεις και επικεντρώνεσαι στα θετικά, αυτό θα σου έλεγε και το πιο απλό βιβλίο ψυχολογίας! χαχαχα! (θα πρόσθετα όμως στη λίστα, το χιούμορ!) ;-)

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...