Wednesday, May 20, 2015

ξένα συναισθήματα





Το έχω δει το έργο πολλές φορές,  αδυνατώ να ψηλαφίσω ένα συναίσθημα που δεν το έχω νιώσει ποτέ.  Το συναίσθημα κάποιου άλλου!  Εκτός κι αν,  και οι δύο έχουμε όλη τη διάθεση να αναλωθούμε σε αναλύσεις και περιγραφές σε μεγάλη διάρκεια του χρόνου.
Αντίθετα αντιλαμβάνομαι άμεσα ό,τι έχω βιώσει.

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...