Sunday, September 25, 2016

φθινόπωρο





Νομίζω σου το έχω ξαναπεί,  όταν πρωτοσυνάντησα εκείνο το δέντρο,  είχε γυμνά τα κλαδιά του από όπου κρέμονταν τσαμπιά από μικρές αποξηραμένες ελίτσες.  Τώρα,  όπως και όλη την άνοιξη και το καλοκαίρι είναι ντυμένο με καταπράσινα φύλλα.  Δεν μου είναι ευχάριστο αυτό το κλείσιμο του κύκλου σε λίγους μήνες,  όμως ίσως τη γύμνια του ένα χρόνο μετά να την αντικρύσω με άλλα μάτια.

Ωστόσο,  πρόκειται για έναν απολύτως περιποιημένο χώρο.
Σήμερα,  σε ένα από τα δρομάκια του,  ολόκληρη σειρά δέντρων είχαν φύλλα με όμορφα φθινοπωρινά χρώματα.

Μαρκάρω τις εποχές με βάση την ένταση του ήλιου,  ή την θερμοκρασία της θάλασσας.


2 comments:

  1. Καλό φθινόπωρο!
    Μια γλαστρούλα πόσο απλά και όμορφα μας ταξιδεύει από τη μια εποχή στην άλλη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @woman in blogs
      η αληθεια ειναι πως καθε φορα μετανοιωνω οταν σκεφτομαι τις γλαστρες και τα φυτα που θα μπορουσα να εχω και δεν τα εχω γιατι απλα λυπαμαι οταν μου μαραινονται.. ειναι και μια ακομη δεσμευση..

      προτιμω τα δεντρα στη φυση!

      Delete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...