Μου είπε, ''σε περιμένουν πολλές εκπλήξεις'', ωστόσο δεν μπορούσα να φανταστώ, μέχρι που είδα αυτό!
''Ενα φλιτζάνι καφές, ένα τσιγάρο που καπνίζεις και το άρωμά του σε διαπερνά, τα μάτια μισόκλειστα μέσα στο ημίφως του δωματίου... Δεν θέλω τίποτε άλλο από τη ζωή εκτός από τα όνειρά μου και αυτό... Λίγο είναι; Δεν ξέρω. Μήπως ξέρω τι είναι λίγο και τι πολύ;'' Φερνάντο Πεσσόα
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...
Πολύ πολύ όμορφο!!! Και η προετοιμασία πολύ έξυπνη!
ReplyDeleteΚαλή Πρωτομαγιά Στελλα μου
Σε ευχαριστουμε Αννα.. καλη πρωτομαγια και σε σενα <3
DeleteΚαλή Πρωτομαγιά Στέλλα. Όμορφη, αγωνιστική, γεμάτη χρώμα.
ReplyDelete