Sunday, January 27, 2019

ο μαύρος κύκνος





Μια Κυριακή ακόμη,  ξεψυχάει βαριανασαίνοντας και μια καινούργια εβδομάδα αρχίζει.
Καιρός για συμμαζέματα,  εντός κι εκτός.  Ένας πίνακας,  μία λίστα χωρισμένη στα δύο,  από εδώ τα σημαντικά κι από εκεί τα ασήμαντα ίσως δώσει μία λύση.  Όλοι κρύβουμε έναν μαύρο κι έναν λευκό κύκνο μέσα μας.  Αν τους αναγνωρίσουμε,  ίσως μπορέσουμε,  ίσως καταφέρουμε να τους διαχειριστούμε.  Άλλωστε,  μπορεί οι μέρες του φετινού χειμώνα να είναι βροχερές και ομιχλώδεις,  παρεμβάλονται όμως γελαστές και οι ηλιόλουστες,  κι όσο πιο λίγες,  όσο πιο σπάνιες,  τόσο πιο ποθητές,  τόσο πιο πολύτιμες.

4 comments:

  1. Ακόμα ένα υπέροχο εκφραστικό μήνυμα για το ξεκίνημα της βδομάδας.
    Τις ευχές μου Στέλλα και να ακολουθήσω το σκεπτικό σου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να το ακολουθήσεις Γιάννη μου, μήπως το κάνω κι εγώ :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε

      Delete
  2. Απ' τη βδομάδα που κιόλας κυλάει, στέλνω ένα μπουκέτο ακτίνες, να έχεις μαζί σου τις άλλες μέρες, τις κρύες.
    μας μιμούνται, Στέλλα, οι μέρες ή μου φαίνεται;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Διονύση καλησπέρα
      Δεν ξέρω τι γίνεται τούτο δω το χειμώνα, σκληρά τα πράγματα.
      Τουλάχιστον εδώ, ξυπνάμε με ομίχλη και βροχή.
      Ευτυχώς σήμερα χωρίς βροχή παρ όλη τη μαυρίλα κατάφερα και έκανα τη βόλτα μου στο κέντρο.
      Βέβαια, τώρα βρέχει, και από ότι φαίνεται, και αύριο και μεθαύριο.
      Κοψοφλέβικος καιρός!

      Καλή συνέχεια :)

      Delete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...