Thursday, June 06, 2019

so yummy





Έχουν περάσει χρόνια από τότε που τρελαινόμουν με τα φαγητά και τα γλυκά,  κι έτσι αγόραζα μέσα σε άλλα κι ένα περιοδικό καθαρά μαγειρικό.
Το μεσημέρι δεν μαγείρευα εγώ γιατί η αγάπη μου ήθελε φρέσκο φαγάκι και ζεστό το μεσημεράκι κι εγώ μόνο φαγητό από βραδίς μαγειρεμένο μπορούσα να προσφέρω,  άλλο που δεν ήθελα,  ποτέ δεν μου άρεσε να μαγειρεύω σε καθημερινή βάση,  μου άρεσε όμως να αγοράζω το περιοδικό και να ονειρεύομαι χαζεύοντας τις απέραντα ελκυστικές εικόνες του.
Το χούι μου αυτό δεν μου έχει περάσει,  μάλιστα έχει δυναμώσει θα έλεγα με όλες αυτές τις (συμπυκνωμένης γαστριμαργικής ηδονής) φωτογραφίες που βρίσκω εδώ κι εκεί στα διάφορα sites.
Καφεδάκι λοιπόν,  και τί καφεδάκι!!!  Μαζί με ένα νοστιμότατο κομμάτι κέικ με βατόμουρα.
Μιαμμμμ!!!

14 comments:

  1. Καλημέρα.Κάνω ένα διάλειμμα από το διάβασμα της εξεταστικής και βλέπω αυτή την υπέροχη φωτογραφία.Με αγαπημένο καφέ και γλυκό.Οτι πρέπει γιαυτή την ώρα.
    Όπως πάντα η μουσική δεν λείπει. https://www.youtube.com/watch?v=Py3qW5HAg8U
    Πιστεύω ότι ταιριάζει το συγκεκριμένο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φίλε ανώνυμε
      Το ότι θα έβρισκες τραγούδι σχετικό με βατομουροπιτες, κερασοπιτες κλπ δεν το περίμενα..
      Καφεδάκι λοιπόν, γλυκό στο πιάτο και τραγούδι για τα αυτιά!!!
      Ναι πολύ ταιριάζει!!!!!!

      Delete
  2. Με κόλασες πάλι με το κέικ, πλανεύτρα Φις Άι!
    Αυτό ήταν.
    Το αποφάσισα.
    Τα υλικά τα έχω, πάω να φτιάξω ένα κέικ μαρμπέ για τον απογευματινό καφέ!
    Φιλί.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αρτίστα μου!!!
      έπιασαν οι ζέστες, και συ μου μιλάς για γκουρμεδιές, πραγματικές και όχι σε φωτογραφίες παρακαλώ.. μα κεικ μαρμπέ!!!
      Η ζυγαριά μου δεν μου επιτρέπει ούτε μια μπουκίτσα.
      Ώρα για 'ενα φρέντο καπουτσινάκι, μ αυτούς τους καφέδες ξεχνάω τον πόνο μου..
      Για μεσημέρι γεμιστά, στο φούρνο ψήνονται..
      φιλιά (από τα τόσα φιλιά κατσιάσαμε πχια) :-))))

      Delete
  3. Αμάν Στέλλα μου τι μας κάνεις! Αυτός δεν είναι καφές βρε παιδί μου. Έδεσμα είναι και τι έδεσμα τώρα! Γλυκό από αυτά τα ...κολασμένα.
    Άντε να δούμε.
    Σε ευχαριστούμε πολύ. Φιλιά, όμορφη συνέχεια.

    ReplyDelete
  4. ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ,ΜΕ ΓΛΥΚΑΝΕΣ

    ReplyDelete
    Replies
    1. πολύ χαίρομαι που σου άρεσε Μαρία μου!!!

      Delete
  5. Αχ και εγω ειχα την μανια να μαζευω περιοδικα μαγειρικής Στελλα μου αλλα σπανιες φορες τα χρησιμοποιούσα και οχι γιατι δεν μαγειτευα.. και δυο φορες την μερα αν τυχαινε αλλά επιδή απλα ο καλος μου αγαπουσε τα κλασικα φαγητα..και εγω αυτα που ηταν παραξενα...χα..χα... Οταν ομως παντρευτικαν οι κορες μου και προπαντως η μγαλη μου που ειχε το χούι να κανει δικες της παρεβολες στο φαγητο...το ετρωγε και εγλυφε και τα δαχτυλα του..χα.χα τωρα με τι ιντερνετ βρησκω συνταγες απο εκει..
    Η φωτογραφια του καφε επανω για μενα ειναι; τον πίνω παντα με γαλα..τωρα τι καφε πινω..αστα .. το πρωι ελληνικο και το απογευμα εσπρεσο ζεστο με αφρογαλα που το φτιαχω μονη μου.. γενικα καφες και φαγητο απολαυση για μενα...
    Να εισαι καλα να περνας ομοιρφα οτι και να κανεις καλο σου ξημερωμα.. φιλακιααα!!

    ReplyDelete
  6. Τέλος εποχής πιά για τα περιοδικά είναι γεγονός, οθόνη, pinterest, και διάφορα sites καταπληκτικά.

    Κάπως έτσι είναι κι οι δικοί μου καφέδες ξεκινάω με ελληνικό διπλό και καταλήγω σε espresso με αφρόγαλα που τελευταία το κάνω με νουνου και όχι με διαρκείας, με βολεύουν πιο πολύ οι ποσότητες

    Σ ευχαριστώ για το πέρασμα :-)))

    ReplyDelete
  7. Καλημέρα.Ωραίος ο καφές και ακόμα καλύτερος με αυτό το γλυκό που εχεις επιλέξει.Αλλά σαν ένα γλυκό χαμόγελο,δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο.Επειδή μου είχες γράψει ότι πάντα προσέχεις τους στίχους των τραγουδιών.
    https://www.youtube.com/watch?v=jgEUArDsR1Q

    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τί καλά που σε βρήκα λοιπόν να μου φέρνεις όμορφα χαμόγελα και εδώ :-)))

      Αυτό το τραγούδι από μένα μαζί με το νόημα των στίχων
      https://www.youtube.com/watch?v=BD0wrMGWua4

      Πάντα!
      Οι στίχοι μιλάνε πιο πολύ από τη μουσική για μένα, άλλωστε μ αρέσει και η ποίηση.

      Delete
    2. Σαββόπουλος.Πάντα διαχρονικός.Μου άρεσε και τον άκουγα μερικές φορές.Δεν είναι από τους αγαπημένους μου.
      Η ποιήση μου αρέσει και εμένα πολύ.
      Πάντα με χαμόγελο η ζωή μας.Σου στέλνω χαμόγελα και τραγούδια,μετά από αρκετό ψάξιμο και πολύ σκέψη.

      Delete
    3. Φαίνεσαι θετικό άτομο, είναι υπέροχα και το χαμόγελο και τα τραγόυδια, πάντα ήθελα να είμαι γνώστης των τραγουδιών, να μπορώ να τα ξεχωρίσω όταν τα ακούω στο ραδιόφωνο.
      Εκνευριζόμουν πάντα όταν οι εκφωνητές των διάφορων εκπομπών δεν έλεγαν τον τίτλο των τραγουδιών που επέλεγαν όπως και το ποιός τραγουδιστής ήταν :)
      Πάρα πολύ ζέστη εδώ στη Θεσσαλονίκη σήμερα κατεβάσαμε ανεμιστήρα, δε γίνεται αλλιώς.

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...