Friday, January 24, 2020

αυτοάνοσο





Μέσα μου,  είσαι ένα φως. Στον ουρανό,  ένα αστέρι.  Στις γιορτές,  ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο.  Σε ένα μπαρ,  δροσερή μπύρα σε μεγάλο ποτήρι.  Από τα ηχεία είσαι η μουσική.  Είσαι αυτό,  που διευρύνει τις αισθήσεις και τα συναισθήματα μου.  Είσαι αυτό το προσωπικό μου ''έτσι για τη χαρά''.  Είσαι ένα κατασκεύασμα δικό μου,  κατοικείς στο ''εγώ''  μου,  κεντρίζεις την φαντασία μου.
Ένα αυτοάνοσο είσαι που παίρνει δύναμη από τον ίδιο μου τον εαυτό,  σε πυροδοτεί το ίδιο μου το σώμα,  τα μάτια,  το δέρμα,  η καρδιά.



10 comments:

  1. Όμορφο!! Αγαπησιάρικο!
    Καλημέρα σου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Άννα Φλο μου :)

      καλό σου βράδυ

      Delete
  2. Ερωτευμένη;..κόψε το αυτοάνοσο και δες με συναίσθημα βέβαια μα και με..λίγο ζύγι στη φαντασία.Μιλάει η..πείρα και η ηλικία!Καλημέρα γλυκιά μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχτίδα μου,
      ερωτευμένη πάντα και για πάντα, σαν κοριτσάκι 15 χρονών.. μη μιλάς για ηλικίες :-)))

      Καλό Σαββατόβραδο
      φιλάκια

      Delete
  3. Ναι και εγώ θα το πω! Αγαπησιάρικο, ερωτικό! Με αναφορές εσωτερικής έκφρασης γεμάτες συναισθήματα.
    Την καλησπέρα μου Στέλλα μου με τις όμορφες στιγμές σκέψεις σου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα με χαρακτηρίζει το ''αγαπησιάρικο'' Γιάννη μου τουλάχιστον τις περισσότερες φορές :)

      καλό βράδυ
      σ ευχαριστώ

      Delete
  4. Για ποιόν τυχερό γράφτηκε αυτό το ραβασάκι άραγε;
    Πολύ θα ήθελα να δω την έκφρασή του όταν το διάβασε ή όταν θα το διαβάσει.
    Κι αν δεν, αν δεν λέω τώρα, υπάρχει επί της παρούσης "τυχερός" στον ορίζοντα, ε..τότε να βρεις έναν επειγόντως γιατί τέτοια ραβασάκια πρέπει να έχουν οπωσδήποτε έναν αποδέκτη :)
    Άσχετο, σου έχω πει πόσο πολύ μου αρέσουν οι φωτογραφίες που ανεβάζεις στα κείμενά σου;
    Και η Ηoliday επίσης!
    Καλό Σαββατοκύριακο ψαροματάκι μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μου θύμησες Μαρία, πριν πολλά χρόνια που ένας οικογενειακός φίλος, έλεγε πως σκάρωνε ποιηματάκια και του είχα ζητήσει να γράψει ένα για μένα. Τόσο πολύ ήθελα να εμπνεύσω κάποιον, όμως όπως γράφω και στο κείμενο ''είσαι ένα κατασκεύασμα δικό μου'' κι αυτή είναι η αλήθεια. Βέβαια κάτι το πυροδοτεί, κάτι, κάποιος! Όμως αυτό είναι το ελάχιστο μπροστά στο δημιούργημα του ίδιου του εαυτού.

      Αυτά τα κείμενα ίσως είναι καλύτερα να μην έχουν κανέναν αποδέκτη, να πιστεύουμε ότι τα γράφουμε έτσι για να τα γράφουμε, σαν προσωπική εκτόνωση. Από εμάς για εμάς!
      Για να έχουμε την ησυχία μας και εμείς και οι άλλοι :)

      Έχω μια φίλη στο facebook που επιλέγει να ακούει πολύ ωραία μουσική, έτσι επωφελούμαι κι εγώ κι έφτασε ως εδώ η Holiday! Μου άρεσε πάρα πολύ.

      καλό σαββατοκύριακο Μαρία μου
      :-)))

      Delete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...