Tuesday, January 21, 2020

αξιολάτρευτη!!!


Edward Hopper


Καθόλου δεν με ενοχλεί ο θάνατος ως θάνατος,  με την έννοια δλδ του τέλους,  όσο με τρελαίνει η ιδέα της αρρώστειας,  η απώλεια της υγείας,  η απώλεια ενός μέρους του σώματος μου,  η απώλεια των μαλλιών,  η απώλεια της διάθεσης,  ή απώλεια της μεστότητας του μυαλού.
Με στεναχωρεί η ιδέα πχ πως εγώ ή κάποιος φίλος μου μπορεί να βρεθεί από τη μια στιγμή στην άλλη ανήμπορος στο κρεββάτι ενός νοσοκομείου.  Ευτυχώς που υπάρχει και το ''όλα πήγαν καλά''.

Περπατούσα στο δρόμο πλάι πλάι με έναν εμφανώς περιπλανώμενο άνδρα,  ωστόσο με αξιοπρεπή εμφάνιση.  Τον πρόδιδαν το χαρακτηριστικό του περπάτημα και η αναζήτηση αφημένων φαγώσιμων σε διάφορες γωνιές των πεζοδρομίων.

''Αποχή'',  μια λέξη τόσο ουσιώδης.  Δύσκολη να κατακτηθεί.  Τίποτα δεν πρέπει να αφήνεται στην τύχη,  όλα να είναι στην σκέψη μας και τον έλεγχο μας,  να αναζητούμε τα θέλω μας,  να αφουγκραζόμαστε τον εαυτό μας,  να μην μπλεκόμαστε στα δίχτυα της συνήθειας..  να..  να..  να..

Να είμαι η αξιολάτρευτη σου!  Δεν έχω ακούσει πιό όμορφη προσφώνηση.  Αξιολάτρευτη,  αξιολάτρευτη,  αξιολάτρευτη..  μπορώ να το επαναλαμβάνω συνέχεια έτσι για τη χαρά,  για την ευχαρίστηση.



10 comments:

  1. Να το επαναλαμβάνεις είναι τόσο τρυφερή λέξη..!!!😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. αξιολάτρευτη λέξη Ρούλα μου

      σε φιλώ

      *τα βλέπω τα σχόλια σου όλα και σ ευχαριστώ :)

      Delete
  2. Γι'αυτό όταν λέμε, καλά είμαστε, μια αποτα ίδια.
    Να ξέρουμε ότι λέμε την
    μεγαλύτερη κουβέντα.
    Μια από τα ίδια.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτό ναι, πολύ σωστά το είπες!
      Είναι σοκαριστικές μερικές αλλαγές.
      Καλύτερα τα ίδια!

      τα φιλιά μου Ρένα
      καλημέρα

      Delete
  3. Μα είμαστε άξιοι- λατρείας Στέλλα μου, ούτε για ένα λεπτό μην αμφιβάλεις γι αυτό!
    Και τα ΑΦιλάκια όταν είναι καρδιάς, είναι αξιολάτρευτα ή όχι; <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα ναι, όλοι είμαστε!
      Και τα φιλιά κι οι αγκαλιές και τα μοιράσματα πάντα αξιολάτρευτα!

      φιλάκια Στεφανία μου

      Delete
  4. Πόσο όμορφη λέξη! Και πόση ζεστασιά κλείνει! Δεν λειτουργεί σαν ελιξήριο ζωής; Ε; Ακριβώς έτσι το κάνει Στέλλα μου.
    Και αυτά που αναφέρει στα λόγια του ο Έντουαρντ Χόπερ είναι πέρα για πέρα σημαντικά.
    Καλό βράδυ Στέλλα μου, συντροφιά με τις όμορφες και λαμπερές σου σκέψεις.
    Σε φιλώ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όχι Γιάννη μου, παρεξήγηση, ο Χόπερ είναι ζωγράφος του έργου της εικόνας της ανάρτησης, ένας ζωγράφος του οποίου τα έργα αγαπώ πάρα πολύ.

      Τα λόγια εμού της ιδίας :)

      Και ναι συμφωνώ με όσα ωραία μου γράφεις.
      Ελιξήριο ζωής ε; το κρατάω αυτό!

      φιλιά
      καλό βράδυ Γιάννη

      Delete
  5. Όμορφη λέξη. ''Αξιολάτρευτη''!! Να είσαι πάντα έτσι. Και ναι πρέπει να είμαστε αξιολάτρευτοι για μας πρώτα...
    Και εμένα με τρελαίνει, μάλλον με τρομάζει η ιδέα της αρρώστιας, του πόνου, της απώλειας μετά από βάσανο αληθινό...
    Συμφωνώ μ'αυτά που γράφεις, τπτ στην τύχη. Κι αν πάλι ξεφύγει κάτι, ε ας προσπεράσουμε.
    Καλό σου βράδυ
    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το επιθυμητό είναι να είμαστε για εμάς πρώτα. Αλλιώς δεν μπορούμε ούτε να πάρουμε ούτε να δώσουμε ισορροπημένα στους ανθρώπους μας.

      Καλημέρα Άννα Φλό μου

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...