Friday, February 21, 2020

πινελιές





Οι ωραιότερες στιγμές μας,  είναι μικρές,  χρωματιστές πινελιές σε μια τόση δα,  παιχνιδιάρικη επιφάνεια γης.
Οι σκέψεις μας πολλές φορές,  μοιάζουν με σμήνος από μαύρα πουλιά που πετούν άτακτα,  ίσως αργούν μα πάντα επιστρέφουν.

Το χρώμα περιέχει χαρά!  Κι είναι το φως που δίνει μορφή και σχήμα σε ότι ζούμε.

Το ίδιο είναι που μας ζεσταίνει τα μάγουλα στα δύσκολα.  Που μας ωθεί σε κίνηση.  Σε ένα διαρκές,  γεμάτο,  ποιοτικό καμμιά φορά κι άλλη πάλι απλά ενθουσιώδες,  πέρα δώθε.


15 comments:

  1. Καλημέρα.Πόσο δίκιο έχεις για όλα αυτά που γράφεις σήμερα.Αυτό κατάλαβα για μία ακόμη φορά.Η σημερινή μέρα είναι δύσκολη για μένα.Το μνήμα για την μητέρα μου είναι έτοιμο.Πήγα εκεί και δεν μπορώ να συνέλθω.
    Ετσι είναι η ζωή.Όσα μάυρα πουλιά και αν πετούν στον συννεφιασμένο ουρανό κάποια στιγμη φεύγουν και έρχεται πάλι το χρώμα.Που περιέχει χαρά.
    Είναι η ελπίδα που μας κρατάει στην ζωή.Και όπως λέει και το τραγούδι υπάρχουν 2 στιγμές χαράς και μια λύπης.
    Μουσική ανάλογη σήμερα.Εν τραγούδι σε 2 διαφορετικές εκτελέσεις.
    Αξίζει να ακούσεις τους στίχους του.
    https://www.youtube.com/watch?v=60vps0QCbNU
    https://www.youtube.com/watch?v=z9QgmNffvDs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Μάριε, πόσο χαίρομαι για την παρουσία σου εδώ σήμερα!
      Ο πατέρας μου, έλεγε κάτι σωστό, που κι εγώ με τον χρόνο το κατάλαβα, πως την ζωή την μετράς στο σύνολο της, όπως κι όλα.
      Και όσο και να πετούν μάύρα πουλιά μέσα μας και πάνω από το κεφάλι μας, το σύνολο της ζωής μας πιστεύω πως είναι γεμάτο ομορφιές και χρώματα.

      Μου θύμησες, το πόσο δύσκολο ήταν και για μένα τον πρώτο καιρό που έφυγε ο πατέρας μου. Κι ακόμη είναι! Αλλά η αρχή ήταν το κάτι άλλο. Το μόνο θετικό ήταν ότι υπήρχε ξέσπασμα, εκτόνωση από μέρους μου πράγμα που δεν υπάρχει πια και όλα μπουκώνουν τον εσωτερικό μου κόσμο.

      Τώρα έχω άλλα πράγματα να σκεφτώ για αυτόν. Ακόμη πιο δύσκολα. Λέω πως όταν μπούμε σ αυτό το τρυπάκι ίσως δεν βγαίνουμε ποτέ. Ιδιαίτερα αν είμαστε από τους ανθρώπους που δύσκολα αποδεσμεύονται.

      Πάντα πιστεύω πως μια ειδική ομάδα που ίσως σου συστήσει ο ψυχολόγος σου, ή ο ίδιος ο ψυχολόγος βοηθάει στο να βγούμε από την ''μαύρη τρύπα'' πιο εύκολα. Οι φίλοι σου, η καλή παρέα, η γυναίκα σου, οι καλές σχέσεις γενικότερα βοηθούν.
      Και πάνω από όλα ο χρόνος Μάριε, που τα γλυκαίνει όλα καθώς περνάει.
      Ας σκεφτόμαστε πως οι γονείς μας θα ήθελαν να είμαστε πάνω από όλα καλά, και να ζούμε μια ζωή με ενδιαφέρον, όπως έζησαν κι αυτοί.

      Να, τα λέω όλα αυτά στον εαυτό μου κυρίως!

      Τα τραγούδια σου υπέροχα, πόσο δίκιο έχουν, δυο πινελιές χρωματιστές, μια μαύρη όμως ο πίνακας, η ζωή, έχει πολύ φως η άτιμη!

      Τα φιλιά μου στέλνω

      Delete
    2. Σ'ευχαριστώ πολύ για όλα αυτά που έγραψες.Με βοήθησες αρκετά.Πιστεύω ότι και οι δύο αυτό θα ήθελαν για μένα.Να είμαι καλά και να ζώ μια ζωή με ενδιαφέρον.Θέλει χρόνο και προσπάθεια.
      Άλλο ένα τραγούδι - https://www.youtube.com/watch?v=WQJ3_bncP1s

      Delete
    3. Πόση σοφία κρύβεται στους στίχουν των τραγουδιών,

      σ' ευχαριστώ
      καλή συνέχεια

      Delete
    4. Καλό Σαββατοκύριακο με ένα αγαπημένο μουσικό θέμα.
      https://www.youtube.com/watch?v=cbCu4Tg-hS4

      Delete
    5. Πρόκειται για την μουσική της πολύ αγαπημένης μου ταινίας ''Οι ώρες''.
      Υπέροχο

      Σ ευχαριστώ διπλά
      καλό σαββατοκύριακο και σε σένα
      :-)))

      Delete
    6. Και κάτι ενδιαφέρον που βρήκα


      The world is gray.
      He listens to the world each day
      A world that falls in disarray.
      A world of dreamers made of clay.
      But not today.
      Reluctant to the taste of facts
      The poet acts.
      He disappears,
      And even though he is still there
      Looking deep into his eyes
      You won't find truths, you won't find lies
      No cheerful love, nor loss or fears,
      No smiles, no tears.
      But in his eyes, you'll find colors everywhere.

      Delete
    7. Σ'ευχαριστώ πολύ.Για όλα.Επικοινωνούμε πολύ καλά πιστεύω.Και ας μην έχουμε γνωριστεί από κοντά.
      Και εγώ νομίζω ότι εχω καταλάβει περίπου τι μουσική σου αρέσει.
      Και επειδή σου αρέσει το φεγγάρι σου στέλνω ένα τραγούδι που το έχουν τραγουδήσει πολλοί.Σαςν την αυθεντική όμως δεν υπάρχει.
      https://www.youtube.com/watch?v=F2uWNTDNfEU

      Delete
    8. Με βάζετε και εμένα συναισθηματική σε αυτή σας την όμορφη κουβέντα.
      Πρώτα για να δώσω κάθε δύναμη στον αγαπητό φίλο "ανώνυμο" και να του ευχηθώ ο χρόνος να γαληνέψει τον πόνο και να στρογγυλέψει την απώλεια.
      Και στη συνέχεια να πω ότι η μοναδική μουσική του Philip Glass στην ταινία "ΟΙ ΩΡΕΣ" είναι από τα λατρεμένα μουσικά θέματα που με έχουν συντροφεύσει δεκάδες ώρες γραφής και περισυλλογής.

      Να είστε καλά. Στέλνω ζεστές καλησπέρες.

      Delete
    9. Επικοινωνούμε Μάριε, είναι αλήθεια. Όπως είναι αλήθεια ότι μου αρέσουν οι μουσικές σου επιλογές. Νομίζω πως είσαι αξιαγάπητος από όλους μας πια. Έχω δει πως όλοι, όπου σχολιάζεις σ΄αγαπάνε.

      Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι
      Ηλιόλουστο θα το ήθελα, αν και σήμερα εδώ έχει αέρα και συννεφιά

      :-)))
      καλημέρα!

      Delete
    10. Καλημέρα.Στην Αθήνα βρέχει από το πρωί σήμερα.
      Στέλνω ένα μουσικό θέμα που όταν το ακούω και βλέπω έξω από το παράθυρο μου την βροχή και τα σύννεφα,ταξιδεύω στον χρόνο.
      https://www.youtube.com/watch?v=XNCNon_OKZI

      Delete
    11. Έχω περάσει εξαιρετικές στιγμές με τις επιλογές σου Μάριε, κι αυτή άλλη μια.

      Σ ευχαριστώ
      καλημέρα!!!

      https://www.youtube.com/watch?v=BXvejBDkdu8

      Delete
    12. Μου αρέσει πολύ ο Sting.Και ένα μουσικό θέμα για να μπορέσεις να ονειρευτείς και να χαλαρώσεις μέσα στο Σαββατοκύριακο.
      https://www.youtube.com/watch?v=DNUk7NyL9k8

      Delete
    13. πάρα πολύ καλό σ ευχαριστώ Μάριε

      καλό απόγευμα

      Delete
  2. Καλημέρα Γιάννη μου, είναι υπέροχη η μουσικη αυτή, όπως και τα soundrack από πολλές ταινίες :)

    νομίζω πως πάρα πολύ εύκολα επικοινωνούμε και μαζί και μπαίνεις άνετα σε κάθε κουβέντα κι μόνο, θα έλεγα πως την κάνεις πολυτιμότερη.

    καλό σαββατοκύριακο φίλε μου

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...