Sunday, October 04, 2020

Κυριακή απόγευμα


 

Κυριακή απόγευμα,  με ένα ολοστρόγγυλο φεγγάρι να ετοιμάζεται να ξεμυτίσει πίσω από το βουνό,  τα δέντρα στην πλατεία να ρίχνουν τα φύλλα τους,  η βόλτα στην παραλία πια σε συνθήκες δροσιάς,  η μπύρα του μεσημεριού,  το καλομαγειρεμένο φαγητό,  η καλή παρέα,  η χαρά του ότι κάτι κατάφερες τη βδομάδα που πέρασε,  η προσμονή για την εβδομάδα που έρχεται. 

Τα φώτα που ανάβουν δειλά δειλά στο δρόμο,  στα δωμάτια των διαμερισμάτων,  οι σκιές που βαραίνουν.

Η ώρα που ξεχνάς  πως εμείς οι άνθρωποι δεν λέμε ποτέ την αλήθεια.  Γιατί φοβόμαστε να μην κακοκαρδίσουμε.  Ασυνείδητα όμως /ή μήπως συνειδητά; ακυρώνουμε/υποβιβάζουμε άτομα και καταστάσεις.  Τη στιγμή που μας συμπεριφέρονται -σαν να μην υπάρχουμε-,  δεν την συγχωρούμε ποτέ!!

6 comments:

  1. Πειράζει που δεν μου αρέσουν τα απογεύματα της Κυριακής;
    Το κουβαλάω το κουσούρι από μικρή. Από τότε δεν μου άρεσαν, γιατί την άλλη μέρα είχα σχολείο και το σχολείο δεν ήταν από τις αδυναμίες μου...

    Καλημέρα Φις Άι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνώ Αρτίστα μου έχω κόψει φλέβες πολλά Κυριακάτικα απογεύματα. Εκτός κι αν τα πρωινά και τα μεσημέρια της Κυριακής ήταν εξαιρετικά γεμάτα. Ή αν διασκέδαζα εκτός σπιτιού :)

      Το σχολείο ακόμη και σήμερα θα ήταν ο εφιάλτης μου!

      καλημέρα
      φιλιά

      Delete
  2. Στιβαρό, δωρικό και όμορφο γραφής ύφος.
    Μου αρέσει :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ αείποτε

      την καλησπέρα μου :)

      Delete
  3. Πάντα μένω γοητευμένος να διαβάζω μικρές σου τέτοιες αναφορές. Δίνουν στις στιγμές το μεγαλείο που τους πρεπει και τους ταιριάζει. Σαν ένας αφηγητής που περιγράφει τα όσα τα μάτια και οι αισθήσεις καταγράφουν.
    Μαζί δε με την υπέροχη εικόνα, το σύνολο γίνεται εκπληκτικό.
    Καλησπέρα απόγευμα Δευτέρας.

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλησπέρα Γιάννη μου
      σ ευχαριστώ πολύ :)

      Delete

στα σκοτεινά

  Η ''ζημιά''  είναι πάντα μικρότερη από αυτή που αρχικά και μέσα από τον πανικό μας υπολογίζουμε.  Το κόστος ελαχιστότερο α...