Tuesday, October 06, 2020

μια Τρίτη

 

 

Είμαι εδώ στο σαλόνι,  κάθομαι στην καρέκλα μου μπροστά στον υπολογιστή έχω στείλει ένα σωρό μηνύματα από το πρωί που δεν έχουν απαντηθεί,  ανάβω το φως γιατί είναι σκοτεινά,  σκέφτομαι να μαζέψω τα ρούχα από τη βεράντα πριν βρέξει,  ακούω 9,58 στα fm,  καλώ ένα νούμερο τηλεφώνου που δουλεύει,  έχω κλείσει κομμωτήριο για αύριο,  ξεχνάω να δώσω την δεύτερη δόση φαγητού στο σκυλί μου που ανυπομονεί μπροστά στο πιάτο του ενώ ο γνωστός καθημερινός πια τροβαρούρος ακούγεται από το δρόμο καθώς τραγουδάει το ''σ' ααγαπώωω σ'ααγαπώ γιατίι είισαι ωραίιαα''.

Και καθώς ξεκινάει μια φωνή στο ραδιόφωνο που δεν συμπαθώ καθόλου και είμαι να το κλείσω ή όχι,  σκέφτομαι πως αυτό είναι το υπεροχότερο τραγούδι όλων των εποχών,  δεν μου το έχει αφιερώσει ποτέ κανείς και πόσο θα ήθελα,  κανείς δεν έκοψε φλέβες για μένα και πόσο θα ήθελα,  να είμαι ελκυστική,  ποθητή και ερωτική πόσο θα ήθελα,  να ανάβω καρδιές και φωτιές,  ταυτοχρόνως μου έρχεται η αναλαμπή,  μα πως,  και φλέβες έκοβε για μένα ο τάδε και λαχταριστή του ήμουν και απωθημένο με είχε.. και καημό το είχε,  θυμήθηκα και τους τρόπους που μου το έδειξε.

Εν κατακλείδι είναι τρομακτικό αν το καλοσκεφτείς να είσαι το απωθημένο κάποιου όταν δεν μπορείς να ανταποκριθείς στα συναισθήματα του.

Από που ξεκινήσαμε;  Από τα μηνύματα που έστειλα και δεν πήρα ακόμη απάντηση;  Πάω να κοιτάξω το κινητό μου!

 

8 comments:

  1. Κοίτα να δεις τώρα από που ξεκινά μια σκέψη και που στο τέλος καταλήγει. Τι ταξίδια κάνει στο θυμικό μας.
    Λατρεύω τις σκέψεις που κάνουμε λίγο πριν ξεκινήσει μια δυνατή βροχή. Λίγο πριν ξεκινήσει ένα αγαπημένο μας μουσικό θέμα στο ραδιόφωνο ή κάπου αλλού.
    Αχ Στέλλα μου είναι υπέροχο να είμαστε το ερωτικό απωθημένο κάποιου. Βέβαια, καθώς αυτό το βρίσκω λίγο ακραίο, πολλές δε φορές και επικίνδυνο, θα έλεγα το πόσο καλό είναι να γίνεται το σώμα σου ερωτικό αντικείμενο του πόθου. Να γίνεται ερωτεύσιμο, ποθητό. Είναι μια άλλη αίσθηση. Να το βλέπεις στα μάτια του άλλου, να το βιώνεις ως φαντασίωση.
    Μα και αν δεν μπορείς ο ίδιος να ανταποκριθείς στα δικά του "θέλω" τότε τι γίνεται; Μεγάλο το ζήτημα.

    Πάντα μου αρέσει η ρεαλιστική σου γραφή.
    Καλησπέρα σου Στέλλα μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολλές φορές Γιάννη γράφω μόνο και μόνο για να απολαύσω τα σχόλια σας.

      Είναι ωραίο να νιώθεις ότι προκαλείς τέτοια συναισθήματα! Να το βλέπεις στην πράξη κυρίως! Αλλά το καλύτερο όλων η αμοιβαιότητα :)


      φιλιά!

      Delete
    2. Μου αρέσουν αυτές οι συζητήσεις Στέλλα μου στα θέματά σου.
      Όταν νιώθεις ότι, ως αντικείμενο του πόθου, έχει ανταπόκριση το βίωμά σου, όταν το σώμα σου και οι αισθήσεις σου είναι ποθητές είναι το πρώτο στάδιο μιας αναγέννησης, μιας ανάτασης. Όταν αυτό το βίωμα γίνει πράξη, όταν το ζήσεις, όταν οι ηδονές σου γίνουν πράξεις και η ερωτική επαφή φτάσει στην κορύφωση τότε φυσικά αυτό είναι το κύριο θέμα. Αν δεν γίνει παραμένει ένα απωθημένο, μια φαντασίωση.
      Μεγάλη κουβέντα η αμοιβαιότητα καλή μου φίλη.
      Καλησπέρα.

      Delete
  2. Πάντα η γραφή σου έχει αυτό που αγαπώ, την ομορφιά της απλότητα, της αληθινής ζωής, της καθημερινότητας που είναι όμως αυτό ακριβώς.. η Ζωή.Ψάξε ξανά.. δεν είναι δυνατόν να μη σου στείλουν μήνυμα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι ωραία η ζωή Αχτίδα μου, είναι απόλαυση η καθημερινότητα και πάντα υπάρχουν εκείνες οι μαγικές πινελιές που την κάνουν ωραιότερη.

      Απολαμβάνω την παρέα σας όπως έγραψα και στον Γιάννη.

      φιλιά πολλά :)

      Delete
  3. Σαν εξαιρετικό σενάριο για κινηματογράφηση με σκοτεινά χρώματα και μία αισθαντική πρωταγωνίστρια. . .

    Καλημέρα Fish eye,
    Φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γύρισα πίσω και τα ψάχνω όλα αυτά που είδες :)

      καλημέρα Ολίγιστε
      φιλιά!

      Delete

για μία βιτρίνα

  Η μάνα λέει πως ''δεν σ'αφήνει να πας μπροστά,  πως πάντα εκεί που νιώθεις την πληρότητα,  κάτι θα έρθει και θα κόψει την ροή ...