Friday, December 04, 2020

ένας φορητός παράδεισος


 


Και αν μιλάω για Παράδεισο, 

τότε μιλάω για τη γιαγιά μου

που μου είπε να τον έχω πάντα μαζί μου, 

κρυμμένο, έτσι που κανείς άλλος 

να μην το ξέρει εκτός από μένα.

 

 Έτσι δεν θα μπορούν να σ' τον κλέψουν, είπε. 

Κι αν είναι ζόρικη μαζί σου η ζωή, 

χάιδεψε με το δάχτυλο μέσα στην τσέπη σου 

τις κορυφογραμμές του, 

μύρισε τη μυρωδιά του πεύκου στο μαντίλι σου, 

μουρμούρισε τον ύμνο του με χαμηλή φωνή.

 

Και αν τα ζόρια σου είναι αδιάκοπα και καθημερινά, 

πήγαινε σ' ένα άδειο δωμάτιο –σ' ένα ξενοδοχείο, 

σ' έναν ξενώνα, 

σε μια καλύβα– βρες μια λάμπα 

και άδειασε τον παράδεισό σου πάνω σ’ ένα τραπέζι: 

την ξανθή άμμο σου, τους πράσινους λόφους 

και τα φρέσκα ψάρια. 

Φώτισέ τα με τη λάμπα σαν μια νέα ελπίδα 

πρωινή και μείνε να τα κοιτάς μέχρι να αποκοιμηθείς. 

 

* Ένας Φορητός Παράδεισος Roger Robinson

4 comments:

  1. Γεια σου Fish eye,

    Όμορφο, πολύ όμορφο. Το διάβαζα και θα ήθελα στο τέλος να βρω το όνομά σου. Δεν πειράζει που δεν το βρήκα. Θα γράψεις και θα ανεβάσεις το επόμενο όμορφο κείμενο. Μπορείς :)

    Ομολογώ ότι κάποιες στιγμές, πιο πάνω όπως, μου λείπει το θαυμαστικό. Εξακολουθώ να (του) αντιστέκομαι και ίσως ποιδιαρίζω μα . . πώς αλλιώς;

    Φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα aeipote
      Θα ήθελες: άρα είναι δικό σου το πρόβλημα και όχι δικό μου ;)

      Κι εμένα μου άρεσε τόσο που θέλησα να το μεταφέρω εδώ..
      Διαβάζεται και καθημερινά αντί προσευχής :)

      σε φιλώ

      Delete
  2. Πολύ όμορφη επιλογή Στέλλα μου.
    Μαζί με την εικόνα σου. Και ένα ποίημα. Με ζουμερό κάθε του στίχο.
    Να στείλω ευχές και καλησπέρες εκεί κοντά σας.

    ReplyDelete
  3. Υπέροχο!!
    Μόλις με βοήθησες να φτιάξω έναν δικό μου καινούργιο παράδεισο.
    Πολλά φιλιά Ψαροματάκι μου :)

    ReplyDelete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...