Friday, April 23, 2021

εσύ το έκανες;

 


Tηλεφώνημα από φίλη της μαμάς μου (από τότε που εγώ ήμουν 16)!

εκείνη:  έκανες το εμβόλιο;  

εγώ: το έκανα,  ανακουφισμένη γιατί είναι η ενδέκατη φορά που με ρωτάει. Περιγράφω τα γνωστά επακόλουθα,  δέκατα,  κεφάλι κοτόπουλου,  πόνο στο χέρι.

εκείνη:  εμένα με εκνευρίζουν αυτοί που λένε ψέμματα πως το έκαναν.  Αυτούς και όσους δεν το έκαναν εγώ δεν θέλω να τους βάλω στο σπίτι μου.

εγώ: ο καθένας έχει δικαίωμα στο να αποφασίσει αν θέλει να εμβολιαστεί ή όχι.

εκείνη:  όποιος διατηρεί αυτό το δικαίωμα,  να το λέει για να του φερόμαστε ανάλογα.

Σιγά λοιπόν μη και δε βρίσκαμε αφορμή να ξαναχωριστούμε στα δύο.  Και στα τρία και στα τέσσερα μη σου πω.  Μας αρέσει να στοχοποιούμε,  είναι γεγονός!

2 comments:

  1. Εγώ πάντως το έκανα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, ούτε καν πόνο στο χέρι, στις 10 /5 θα κάνω το 2ο. Ο άνδρας μου έκανε και τις δύο δόσεις κι εκείνος χωρίς πρόβλημα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ είχα, αλλά αυτό δεν έχει σημασία!
      Σημασία έχει ότι αντιδικούμε με αυτούς που δεν θέλουν να εβολιαστούν πράγμα με το οποίο διαφωνώ κάθετα.
      Ο καθένας κάνει την επιλογή και η ασφάλεια αφορά τον εαυτό του αν υποθέσουμε ότι όλα πάνε όπως τα περιμένουμε.
      Όπως επίσης και το ότι συνεχίζουμε να τηρούμε τα μέτρα.
      Δεν θα πούμε εμβολιασμένοι είμαστε άντε ελάτε να φιληθούμε, θα πούμε;

      Delete

στα σκοτεινά

  Η ''ζημιά''  είναι πάντα μικρότερη από αυτή που αρχικά και μέσα από τον πανικό μας υπολογίζουμε.  Το κόστος ελαχιστότερο α...