Saturday, July 10, 2021

θαλασσινό νερό


 

Ωστόσο, η θάλασσα δεν είναι μόνο μια εικόνα του μυαλού αλλά της πραγματικότητας και μάλιστα η πιο γοητευτική.  Καυτές οι πατούσες από τη ζεστή άμμο και το σώμα ζεστό από την έστω λιγοστή έκθεση στον ήλιο ριγά καθώς έρχεται σε επαφή με το δροσερό νερό.  Ένα στιγμιαίο πάγωμα από την διαφορά θερμοκρασίας και θέλω να σπάσω κάθε όριο που μου περιορίζει την όποια ελευθερία ακόμη κι αν το όριο είναι υπέρ μου.  Θέλω να γίνω ένα κακομαθημένο μικρό παιδί και να μη σκέφτομαι τί είναι καλό ή κακό για τον εαυτό μου.

4 comments:

  1. Ένα από τα πράγματα που λατρεύω στις αναρτήσεις σου είναι ο συνδυασμός λόγου και εικόνας. Μάλιστα πολλές από τις εικόνες που επιλέγεις σε προσκαλούν να χαθείς μέσα τους.
    ...
    Η θάλασσα και το ελληνκό καλοκαίρι. Έννοιες αλληλένδετες. Απόλαυσέ τα όσο μπορείς περισσότερο!

    ReplyDelete
  2. Πάντα οι φωτογραφίες melian, η εικόνα με εμπνέει με όποιο τρόπο κι αν έρχεται σε μένα!!!

    Ας το απολαύσουμε, έτσι κι αλλιώς μια ανάσα είναι το καλοκαίρι. Κι η θάλασσα πότε έτσι και πότε αλλιώς αλλά πάντα αγαπημένη! Δεν χορταίνονται ποτέ αυτά τα δυο κι ας λέω πως ''βαρέθηκα'' μερικές φορές την ρουτίνα αυτή που όμως είναι τόσο γλυκιά.

    ReplyDelete
  3. Αυτό μάλιστα! Αυτό είναι αίσθηση! Αυτό είναι βίωμα. Και με κάνεις πολύ χαρούμενο να το ακούω να το ζεις Στέλλα μου. Και να προσθέσω ότι η επαφή με τη θάλασσα έχει και μια ακόμα ιδιότητα, πολύ μεγαλύτερη από τις αναφερόμενες. Είναι όσο τίποτα αισθησιακή και ηδονική και ο νοών νοείτω.
    Καλά να περνάς κορίτσι μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σωστά Γιάννη, πολύ σωστά

      κι εσύ Γιάννη μου!!!

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...