Friday, July 02, 2021

λίγη δροσιά

 

Στην γωνία, εκεί όπου συναντιούνται η μια αυλή με την άλλη, φυσούσε πολύ. Λίγο αργότερα, ξεκίνησε η καταιγίδα με μπόλικα μαύρα σύννεφα και χοντρές στάλες βροχής.  

Επιτέλους,  λίγη δροσιά!!!

3 comments:

  1. Ω καλοκαιρινή καταιγίδα! Την λατρεύω! Καλή δροσιά Στέλλα μου.

    ReplyDelete
  2. Λατρεύω κι εγώ τις καλοκαιρινές καταιγίδες,
    έστω κι αν εγκλωβίζουν τη ζέστη μέσα τους..

    ReplyDelete
  3. Και μόνο που βλέπω την βροχή στην εικόνα δροσίζομαι εδώ δεν βρέχει συχνά Στέλλα μου !!

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...