Σαφώς και τα σχόλια είναι καταλυτικά πολλές φορές, αλλά είναι κι άλλες που νιώθεις πως ανάμεσα σε σένα και τα παραληρήματα σου δεν χωράει κανείς. Για αυτό το λόγο τα κλείνω και δεν έχω καμμία διάθεση να απολογηθώ για αυτό!
''Ενα φλιτζάνι καφές, ένα τσιγάρο που καπνίζεις και το άρωμά του σε διαπερνά, τα μάτια μισόκλειστα μέσα στο ημίφως του δωματίου... Δεν θέλω τίποτε άλλο από τη ζωή εκτός από τα όνειρά μου και αυτό... Λίγο είναι; Δεν ξέρω. Μήπως ξέρω τι είναι λίγο και τι πολύ;'' Φερνάντο Πεσσόα
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...

No comments:
Post a Comment