Monday, August 23, 2021

dark


 

Είναι η πρώτη ξένη σειρά,  Γερμανική, στο netflix που με έχει ιντριγκάρει τόσο πολύ.  Την ξεκίνησα πριν δύο μέρες και βρίσκομαι ήδη να παρακολουθώ το 1ο επεισόδιο του 3ου και τελευταίου κύκλου.  Ο κάθε κύκλος αποτελείται από 8 σχεδόν ωριαία επεισόδια.  Πρόκειται για μια σειρά φαντασίας γεμάτη με πολύ δράση,  περιπέτεια και μυστήριο.  

Μπορώ να πω ότι ως αυτή τη στιγμή,  κατάφερε και κράτησε το ενδιαφέρον μου αμείωτο.  Δυσκολεύομαι να διακόψω την παρακολούθηση και ταλανίζει συνεχώς το μυαλό μου το τί θα συμβεί στη συνέχεια.  Η αλήθεια είναι βέβαια πως έχω μπερδευτεί συγχρόνως πάρα πολύ και νιώθω να ψάχνω μέσα από τα στοιχεία που μου δίνει κάθε φορά,  ώστε να λύσω τους γρίφους.  

Ελπίζω και το τέλος να με δικαιώσει,  αλλά ακόμη κι αν αυτό δεν είναι ικανοποιητικό,  θα μείνω στον ενθουσιασμό και την απόλαυση της διάρκειας.  Κι επειδή εγώ ρωτάω για να μαθαίνω,  μου είπαν πως καθώς φτάνεις στο τέλος,  θέλεις να το ξαναδείς από την αρχή για τον απλούστατο λόγο ότι θα έπρεπε να είσαι πιο παρατηρητικός,  κι αυτό με ιντριγκάρει ακόμη πιο πολύ,  οπότε θα δείξει!

No comments:

Post a Comment

για μία βιτρίνα

  Η μάνα λέει πως ''δεν σ'αφήνει να πας μπροστά,  πως πάντα εκεί που νιώθεις την πληρότητα,  κάτι θα έρθει και θα κόψει την ροή ...