Sunday, October 10, 2021

Ποιό βιβλίο και με ποιά ιδιότητα θα μπορούσε να αλλάξει την ζωή ενός ανθρώπου;


 

Πολλές φορές μου έχει τύχει σε ομάδες ανάγνωσης που παρακολουθώ να γίνεται η εξής ερώτηση:  ποιό βιβλίο σας άλλαξε την ζωή;

Ποιό βιβλίο και με ποιά ιδιότητα θα μπορούσε να αλλάξει την ζωή ενός ανθρώπου;

Υπάρχει κάτι τέτοιο;

Αν ναι ποιο;

Εγώ σκέφτομαι κάτι βιωματικό αλλά επειδή θέλω να το διακωμωδήσω,  μου έρχεται κατά νου η εικόνα δύο ανθρώπων που γνωρίζονται εξαιτίας ενός βιβλίου,  πχ ένα βιβλίο που πέφτει κάτω και το βρίσκει ένα ενδιαφέρον άτομο ή ένα βιβλίο με ένα μήνυμα μέσα αφημένο σε κάποιο παγκάκι,  ή ας πούμε μια ανταλλαγή βιβλίων που δίνει μια ευκαιρία να γνωριστούμε με κάποιον.

Προσοχή μόνο,  γιατί στην εποχή που ζούμε υπάρχουν και γνωριμίες που δεν μας βγαίνουν σε καλό.


2 comments:

  1. Βαρύ το "ποιος, πού, πότε, γιατί" σου "άλλαξε τη ζωή" και στην ουσία του αναπάντητο. Όλα και τίποτα. Πολλά και λίγα. Δεν του βίου τα τοιαύτα, θαρρώ, ποσοτικοποιούνται. Μου άρεσε η χιουμοριστική προσέγγισή σου!

    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σκεφτόμουν επίσης (ένα από τα όνειρα μου) μια τεράστια βιβλιοθήκη, κι αν κάποιο βιβλίο θα μπορούσε να με τραυματίσει, πέφτοντας ελπίζω όχι στο κεφάλι μου :-)

      Ωστόσο αείποτε μου, αυτή η ερώτηση ανεβαίνει συχνά με βιβλιομάδες. Και ναι, υπάρχουν απαντήσεις.

      Βαρύ, σωστά το αποκαλείς έτσι, αν μη τι άλλο, ένα γραπτό μπορεί να σε ωφελήσει προσθέτοντας σου γνώσεις αλλά να σου αλλάξει την ζωή;

      Από την άλλη σκέφτομαι κι όλας, ένα βιβλίο πχ καλής συμπεριφοράς, ή σωστής διατροφής, τη στιγμή που το έχεις ανάγκη, δεν θα σου αλλάξει κατά μια έννοια την ζωή;

      Φιλιά κι από μένα !!!

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...