Saturday, November 20, 2021

σχέσεις


 

Τις σχέσεις μου δεν τις επεξεργάζομαι με κάποιο μπούσουλα,  πορεύομαι στον δρόμο που μου χαράσει ο απέναντι μου κυρίως.  Σιγουριά δεν νιώθω πια ακόμη κι αν ο σύντροφός μου ή η φίλη μου με βοηθάει να προβάλλω τον καλό μου εαυτό.  Διώχνω όμως όσο μπορώ τις δεύτερες και τις αρνητικές σκέψεις,  δλδ δεν προσπαθώ να τοποθετήσω σε στενά όρια την σχέση,  δεν θέλω να την κάνω όπως θα ήθελα εγώ,  αλλά να απολαύσω το κάθε τι που έρχεται.  Παρ' όλα αυτά πάλι πιάνω τον εαυτό μου να έχει τον φόβο της πιθανής απόρριψης,  τον φόβο της στιγμής που ο παρτεναίρ μου φιλικός είτε ερωτικός θα νιώσει την διαφορετικότητα μου, σε σχέση με αυτά που πιθανόν ζητάει ή σε σχέση με το τι αντιλαμβάνεται αυτός ως ενδιαφέρον,  νοιάξιμο ή αγάπη.

10 comments:

  1. Αφουγκράζομαι τις αντιδράσεις σου απέναντι στα καλέσματα μιας σχέσης. Και τις σέβομαι καθώς νομίζω είναι απόλυτα λογικές.
    Είναι όντως λεπτά όλα αυτά τα καλέσματα Στέλλα μου όντως.
    Καλό σαββατοκύριακο να πω καλή μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακριβώς έτσι Γιάννη, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου
      καλό βράδυ

      Delete
  2. Καθένας δίνει τον δικό του ορισμό στις σχέσεις του με τον άλλο. Άλλο επικοινωνιακές επαφές (σχέσεις) που απλά τυχαίνει να είναι μέρος της καθημερινότητας κι άλλο προσωπικές με ποιότητα. Υπάρχουν σενάρια ατέλειωτα. Μακριά από ανθρώπους με ψεύτικο ενδιαφέρον, επικριτική συμπεριφορά, μίζερους και αλαζόνες. Για μένα το μοναδικό που θα επιθυμούσα σε μια σχέση, είναι η εμπιστοσύνη.
    Καλό ξημέρωμα Στέλλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αννίκα μου μεγάλη λέξη η εμπιστοσύνη. Ιδιαίτερα όταν συχνά συμβαίνει αυτό το μόλις νιώσεις πως θέλεις να κλείσεις τα μάτια και να πεις ''εδώ είμαστε'', ακριβώς τότε ο άλλος σε μπλοκάρει ας πούμε στο facebook. Ή σε βγάζει από την ζωή του. Με τον τρόπο του. Άρα για ποιά εμπιστοσύνη μιλάμε και με ποιόν;
      Για μένα οι σχέσεις ήταν και θα είναι δύσκολες. Όλες οι σχέσεις πέρα από τον σύντροφο και τα παιδιά μου.
      καλό βράδυ!!!

      Delete
  3. Μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή μας οι σχέσεις εκείνες απ' όπου περιμένουμε να καλύψουμε κατά κάποιον τρόπο τα κενά που μας άφησε η οικογένειά μας. Μόνο ευάλωτους μπορούν να μας βρουν γι' αυτό συνήθως τις σαμποτάρουμε χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Τις θέλουμε αλλά και τις φοβόμαστε συγχρόνως γιατί έχουν ρίσκο. Χρειάζεται να κάνουμε πολλή δουλειά με τον εαυτό μας για να μπορέσουμε κάποια στιγμή να διαχειριστούμε σωστά τις σημαντικές σχέσεις της ζωής μας. Σημαντική γίνεται μια σχέση όταν μας υπόσχεται την ευτυχία.
    Ο φόβος της απόρριψης είναι απόλυτα συνυφασμένος με τον πόνο του αποχωρισμού, του χαμένου παραδείσου.
    Σε φιλώ γλυκά ψαροματάκι μου!
    Καλό σου βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρία μου έπιασες τον σφυγμό μου μόλις τώρα.
      Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.

      Καταλήγω ότι αρκεί η ειλικρίνεια και η σωστή απόσταση αλλά πάλι δεν ξέρω. Από την άλλη ίσως κάποιες σχέσεις πχ με κάποια ξαδέρφια θα έπρεπε να καλλιεργηθούν σωστά στο σωστό χρόνο. Ίσως από ένα σημείο και μετά μπροστά να είναι μόνο αδιέξοδος (επειδή ας πούμε υπάρχουν τυχόν απωθημένα). Ίσως πάλι με ισορροπημένους χειρισμούς έστω και τώρα κάτι να καταφέρουμε.
      Αλλά πάλι ίσως και η πολύ σκέψη να χαλάει από χέρι μια σχέση.. ας αφήσουμε τα πράγματα να τρέξουν μόνα τους.

      φιλιά πολλά!!!

      Delete
  4. Οι σχέσεις είναι έτσι . . . κι αλλιώς . . . κι αλλιώτικα!
    Κάτι σαν το γνωστό "γωνία στο δεκάρικο"!

    Και . . . ευτυχώς!

    Να είσαι Καλά Στελ!
    Καλή Εβδομάδα!

    ReplyDelete
  5. Αυτό με τη γωνία στο δεκάρικο δεν το ήξερα :)
    Συμφωνώ μαζί σου Νικ.

    Αλλά γιατί ευτυχώς;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιατί (και) οι ατυχίες / αποτυχίες μας ωριμάζουν και μας πράγματα για τον εαυτό μας μαθαίνουν.

      Delete
    2. Πολύ το παίδεμα Νικ και μεγάλο το τίμημα!
      Θα προτιμούσα κάποια πράγματα να έρχονται έτσι ώστε να μαλακώνουν τις σκληρότητα της ζωής και όχι να σκληραίνουν εμένα όλο και πιο πολύ.

      καλημέρα βροχερή σήμερα

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...