Saturday, January 01, 2022

ένα 2022 φωτεινό


 

 

Πρώτη του 2022!!!  Σαν χθες μου φαίνεται να γιορτάζαμε την προηγούμενη πρωτοχρονιά.  365 μέρες,  ένα τσιγάρο δρόμος.

Δεν έχω την καλύτερη διάθεση,  βαριέμαι αφάνταστα,  το καλύτερο που μου συμβαίνει είναι που ακούω και βλέπω στην Ερτ την χριστουγεννιάτικη συναυλία της Βιέννης.

Δεν μου αρέσουν οι μέρες που με βγάζουν από την καθημερινότητα μου,  μια καθημερινότητα που κάποτε πίστευα πως μου ασκούσε τεράστια πίεση,  μα τώρα την έχω απόλυτη ανάγκη για να νιώθω ας πούμε κάπως μέσα σε μια ισορροπημένη δραστηριότητα.  

Φέτος οι γιορτές για μένα δεν είχαν γεύση,  δεν έφαγα ούτε ένα ψίχουλο από γλυκό.  Αυτό και μόνο σαν σκέψη δημιουργεί εκνευρισμό,  σκέψου να το ζεις,  όταν σε όλη σου τη ζωή είχες τα γλυκά στο top των επιθυμιών και των γεύσεων.  Θα δούμε πως θα εξελιχθεί το θέμα αυτό.

Λοιπόν,  δεν έχω σκοπό να κάνω κάποιο ιδιαίτερο σχέδιο πλεύσης για το 2022.  Το μόνο που θέλω είναι,  να κλείσω τα μάτια και να ευχηθώ να είναι φωτεινό.  Θα μου πεις πώς να είναι ένας χρόνος φωτεινός όταν εσύ στην ψυχή σου έχεις,  κι έχεις,  κι έχεις τα χίλια μύρια απωθημένα;  Δεν ξέρω να σου απαντήσω..  σου στέλνω τα χρόνια μου πολλά και σε φιλώ.. 

 

 


2 comments:

  1. Χρόνια πολλά, καλά κι ευτυχισμένα Φεγγαρένια! Εύχομαι ό,τι επιθυμείς περισσότερο να πραγματοποιηθεί! Φιλιά πολλά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή χρονιά melian μου
      με υγεία (σωματική, πνευματική και ψυχική) και αγάπη πολύ.
      Φιλιά πολλά κι από μένα
      είμαι σίγουρη ότι όποτε σου τα στέλνω έρχονται :)

      Delete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...