Monday, June 13, 2022

περί σχέσεων πάλι


 

Το διάβασα κάπου στο facebook και το μεταφέρω εδώ γιατί μου άρεσε:

''Όποιος δεν θέλει να σε ακούσει για τους δικούς του λόγους,  δεν θα σε ακούσει ακόμη κι αν ουρλιάζεις..  Όποιος θέλει να σε καταλάβει,  θα σε καταλάβει ακόμη κι όταν δεν μιλάς..'' 

Θα συμπληρώσω πως ιδανικό θα ήταν να καταλαβαίνουμε από την αρχή τί λειτουργεί και τί όχι σε μια σχέση.  Πριν δηλαδή γίνει το μυαλό μας μπίλιες πασχίζοντας να δώσουμε στον άλλον μασημένη τροφή έτσι ώστε να μας καταλάβει..  

#γκρίνια εν όψει τριημέρου

2 comments:

  1. Και δεν έχει και άδικο ο συγγραφέας της πρότασης. Πολύ σωστό. Η διάθεση είναι το βασικό κίνητρο για να ακούσει και να νιώσει κάποιος.
    Καλή βδομάδα Στέλλα.

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...