Thursday, June 16, 2022

ουφ


 

Πολλές φορές το καλύτερο είναι να μη γνωρίζεις ολόκληρη την ιστορία ενός ανθρώπου.  Να αρκείσαι σε αυτό που βλέπεις και σ' αυτό που νιώθεις και καταλαβαίνεις καθώς τον κάνεις παρέα.  Στην επίγευση που σου αφήνει.  Η ωμή πραγματικότητα πάντα το χαλάει το σκηνικό,  προκαλεί σκέψεις,  ίσως λύπη,  ίσως θλίψη και η στενοχώρια για τα προβλήματα των άλλων δεν είναι κάτι που  χωράει στις ήδη υπάρχουσες προσωπικές δυσκολίες των ημερών μας.

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...