Wednesday, June 22, 2022

με τον καφέ μου


 

Πολύ ζέστη για να φτάσω ως εκεί,  πολύ ζέστη για να επιστρέψω κι ακόμη περισσότερη ζέστη,  σχεδόν ανυπόφορη κατά τη διάρκεια.  Ένας μεγάλος ανεμιστήρας που στριφογύριζε και μια γαλάζια ζωγραφιστή βεντάλια ίσα που λίγο πρόσφεραν ανακούφιση.  Αυτό που μετράει όμως είναι ένα θετικό,  ήρεμο γενικότερο συναίσθημα.  Κι ένα φόρεμα σε χρώμα χακί!

3 comments:

  1. Να προσθέσω και τα άλλα δύο ποτήρια καφέ :)
    Αυτό που χειμώνα καλοκαίρι τον καφέ μου τον θέλω ζεστό, πρέπει να το ψάξω λίγο μέσα μου, σίγουρα θα κρύβει κάποια μικρή πετριά που λένε χαχαχα
    Καλή συνέχεια :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλησπέρα Μάνια! Εγώ θα πρόσθετα άλλα δέκα φλυτζάνια καφέ γιατί όλοι οι καλοί χωράνε. Να σου πω ο ζεστός, είναι καφές! Ο κρύος είναι κάτι άλλο που έχει μέσα καφέ χεχε φιλιά

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...