Sunday, June 05, 2022

εσωτερική ισορροπία


 

Σε νεαρότερη ηλικία,  είχα βγάλει το συμπέρασμα,  πως η εργασία κάνει έναν άνθρωπο να έχει ωριμότητα,  λογική,  ηρεμία,  πως αν όλα πάνε καλά στον εργασιακό τομέα,  σαν να πρόκειται για το πρώτο πλακίδιο του ντόμινο που ενεργοποιεί σπρώχνοντας και όλα τα υπόλοιπα απαιτούμενα για την εσωτερική ισορροπία.

Λάθος μου,  μεγάλο λάθος!!!

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...