Sunday, June 05, 2022

η σιωπή


 

Η σιωπή κάνει τόσο κρότο,  που ξεπερνά και τη μεγαλύτερη φασαρία!!!


4 comments:

  1. Ουδέν αληθέστερο τούτου! Ο ήχος της σιωπής έχει μια μοναδική ιδιότητα να είναι εκκωφαντικός.
    Καλησπέρα Στέλλα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γειά σου Γιάννη, έτσι ακριβώς είναι!!!

      Delete
  2. Mε τι όμορφη φωτογραφία μας υποδέχθηκες σήμερα :)
    H σιωπή κάνει θόρυβο συμφωνώ...
    Την καλησπέρα μου Στέλλα και καλό υπόλοιπο Κυριακής.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι Ελευθερία, ιδιαιτέρως όταν υπάρχει η ανάγκη της έκφρασης, καλησπέρα!!!

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...