Tuesday, June 07, 2022

τα δικά μου

 

Εμένα πάλι,  ούτε νύχτες,  ούτε ποτά και μουσικές,  δώσε μου κήπους,  πρασινάδες και λουλούδια κι έναν άνθρωπο δίπλα μου να έχω να καλοκουβεντιάζω κι άσε με ώρες.  Έναν ήλιο από ψηλά,  μια θάλασσα να τη σκέφτομαι κάπου μακριά,  να νιώθω πως όλα είναι στη θέση τους για ένα συγκεκριμένο λόγο και πως τίποτα δεν είναι λάθος ή τυχαίο.  Ένα φλυτζάνι καφέ κι ένα hobby να απασχολώ τα χέρια μου τις ώρες που αγριεύω με τον εαυτό μου.  Κι ένα πιάτο φαί μέσα στη μέρα,  λίγο ψωμί και λίγο τυρί.  Με αυτά είμαι πλήρης και ευτυχισμένη.

4 comments:

  1. Με μεγάλο ενθουσιασμό, χειροκροτώ τις σκέψεις και επιλογές σου, Στέλλα. Τις χειροκροτώ φανατικά και με πάθος.
    Την καλησπέρα μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτοί είμαστε Γιάννη !!! Την καλησπέρα μου

      Delete
  2. Εγώ μπορώ να καθίσω παρέα; Θα είμαι φρόνιμη, το υπόσχομαι!
    Φιλιά Στέλλα Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι αμέ!!! Πολύ ευχαρίστως, θα περάσουμε πολύ ωραία Αννίκα!!! καλό απόγευμα

      Delete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...