Wednesday, June 08, 2022

τί άλλο;


 

Ακόμη κι αν το αποτέλεσμα αποδειχθεί αντιστρόφως ανάλογο από τον πυρετό της διαδικασίας,  της προετοιμασίας και της αναμονής,   δεν συμφωνώ πως το ταξίδι ήταν αυτό που άξιζε αγαπημένε μου ποιητή,  θα συμβιβαστώ ωστόσο. Τί άλλο μπορώ να κάνω;  

Μήπως άραγε διυλίζουμε τον κώνωπα μη έχοντας σοβαρό αντικείμενο να ασχοληθούμε;


No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...