Thursday, June 09, 2022

χωρίς πλάνο


 

Είναι μια τρέλλα το διαδίκτυο αν το πάρεις σοβαρά,  μια τρέλλα που σου τρώει το χρόνο και το μυαλό,  350 views μόνο τη χθεσινή μέρα μέτρησα στα στατιστικά του blog μου κι ας μου πει αυτός που ήταν η αφορμή,  πως έφτασε εδώ;  πού με βρήκε;  και τελικά αν το ευχαριστήθηκε το ταξίδι του στα βάθη της ψυχής μου :-)

Αλήθεια,  πολλές φορές σκέφτομαι πως κάποιος που το έχει ανάγκη θα μπορούσε να βρει μια όαση εδώ μέσα.  Το ξέρω,  το νιώθω!

Δεν πονάω αυτό το διάστημα και ειλικρινά νιώθω ευγνωμοσύνη όμως ξέρω από πόνο και φοβάμαι τον πόνο.  Πολύ τον φοβάμαι!  Θαυμάζω τους φίλους μου που τον υπομένουν,  που έχουν μάθει να ζουν μ' αυτόν,  είναι ήρωες.

Ημερολόγιο έχω αλλά δεν γράφω πλάνο.  Γιατί δεν έχω πλάνο.  Ντρέπομαι για αυτό,  έχω ενοχές για αυτό,  κρύβομαι από αυτό αλλά δεν κουνάω ούτε το μικρό μου δαχτυλάκι για να κάνω κάτι για αυτό.

Α υ τ ο π ε ι θ α ρ χ ί α ;;;  μακριά από μένα,  δεν ξέρω να σου απαντήσω το γιατί αλλά ούτε νομίζω πως θέλω..

2 comments:

  1. Είναι σπουδαίο να ανοίγει κανείς τη ψυχή του.
    Αν κάτι χρειάζεται ο κόσμος μας, είναι αλήθεια και θάρρος. Και το να ανοίγεις τη ψυχή σου απαιτεί και τα δυο.
    Στέλνω ολόγλυκο φιλί!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εύστοχο το σχόλιο σου Μαρινάκι μου, σ ευχαριστώ για το φιλί, καλό απόγευμα

      Delete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...