Wednesday, July 13, 2022

του καφέ


 

Εύκολο να εκνευρίζεσαι,  δύσκολο να σώσεις τον άλλον,  εξαιρετικά ψυχοφθόρο το να ασχοληθείς παραπάνω.. χαμογέλα και κάνε το παπί!!!

2 comments:

  1. Το καλοκαίρι δεν εκνευριζόμαστε με τίποτα! Χαλαρά...
    Καλημέρα Ψαροματάκι μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σωστά Μαρία μου, φιλάκια πολλά!!!

      Delete

μονοκατοικίες

  Σκεφτόμουν,  πόσο ωραία θα ήταν να μην υπήρχαν στην πόλη μας πολυκατοικίες,  να ζούσαμε σε μονοκατοικίες και τριγύρω να υπήρχαν ψηλά και μ...