Friday, August 26, 2022

κουβεντιάζοντας


 

Πολλές φορές,  κουβεντιάζω μόνη μου γιατί ο μόνος άνθρωπος που είναι διαθέσιμος [πραγματικά]* για αυτό είναι ο εαυτός μου.   

Από τους άλλους ελάχιστοι κάνουν κουβέντα,  οι περισσότεροι πετούν πίσω ηλιθιωδώς το μπαλάκι (είμαι κι εγώ μέσα σ' αυτούς όταν είμαι η άλλη για τους άλλους).

Όπου [πραγματικά] σκέψου κατανόηση των προσωπικών μου θέσεων,  τοποθετήσεων και αναγκών!  Κατανόηση του εγώ μου δηλαδή,  χα! 

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...